Jaloers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef s0k het volgende:
volgens mij komt die neger uit die sinaasappel reclame.
Net zo lui.
Is dat die film uit de reclame?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flightplan lijkt me tof.
Eigenlijk wel jaquote:
Yup, de nieuwe Jodie Foster.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is dat die film uit de reclame?
Wij noemen dat thuis een oorlogsslachtoffer....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef caradoc het volgende:
die omgebouwde buitenlander ... wat heeft die een gezicht zeg. Het lijkt wel alsof de onderkant van der gezicht is opgeblazen en uitgetrokken, terwijl de bovenkant klein is.
Ik heb bijna medelijden met em. Niet weten of hij z'n vriendin terug wilt als hij doorgaat. Jaaa hoor jong.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Die Jim-wannabe trouwens..
Die zat hier op FOK! toch?.
bonoboquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij noemen dat thuis een oorlogsslachtoffer....
HAHAHAHAAquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nu vast niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Ik volg je ff niet meer ... verklaar u nader.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |