austin powers :"YEAH BABY YEAH!"quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmm, die link had ik nog niet gelegd. Vertel.![]()
-edit- Damn, ik ben echt niet helemaal bij geloof ik.![]()
Ik zie het al.![]()
Senk joe, senk joe!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
* Ruby een dikke hug geeft en een glaasje inschenkt
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers :"YEAH BABY YEAH!"
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini babyquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.
deze was de eerstequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staan![]()
.......en dan sluit ons modje de verkeerde(cartOWomen die andere was van precies dezelfde tijd hoor)
gelukkig is alles weer goed gekomen en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
HET GAAT OP NUM MER VOLG OR DE KUN JE NIET LE ZEN muts
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef Snaptnix het volgende:
Idols is begonnen en het is hier direct uitgestorven
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze was de eerste
775060
de andere hadden de volgende nummers
775061
775062
*meldt*quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef ruby het volgende:
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik trek gelijk de fles rosé open.![]()
Wil iemand me aanraken?
Maar die kneuzen in de voorrondes zijn zo geweldig. Humor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......![]()
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoekquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ikke nie. Straks heb ik die riri hier in m'n achtertuin om het evangelie op te gaan lezen. Ik durf niet meer![]()
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob toch he![]()
Laat die papagaai maar, ik wil wel deelnemen aan de scene waar de papagaai die uitspraak van heeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini baby
Wil ook z'n papegaai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |