Jij bent jezelf niet en teveel bezig met het spelletje. Wat jij deed was intens gemeenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik voel toch een bepaalde strijd tussen ons nu.
Ik ben "mesjelf" niet meer.![]()
ik ook!quote:
Mijn fotoonderschrift: KRAK!quote:
Ik moet bekennen dat ik onlangs het woord "intens" gebruikte.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent jezelf niet en teveel bezig met het spelletje. Wat jij deed was intens gemeen![]()
Kan datquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Arcee het volgende:
[BB SC] deel 663, Nathalie wordt te dik....drama
Woohoo, post 32.000.000!
Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had niet eens iets over Rob geschreven afgelopen half uur![]()
Goed gedaan jongens![]()
volgens mij wel gewoon proberenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan datEen post veranderen in een reeds gesloten topic ?
![]()
ehhh...neh...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Huh?
Dit was het 32000.000ste topic!
Alles wat hij over Menno zegt is pure projectie. Hoe meer hij probeert zelf een spel te spelen, hoe meer hij het Menno zal verwijten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het meest vage vind ik dat die manke pisneuroot ( deze is voor yantjes verzameling) vandeweek een paar keer zei:
Wat die jongen doet is zo intens gemeen!
Ik begrijp dus echt niet wat er zo erg aan is wat hij gedaan zou kunnen hebben
Hij deed niet mee met de rob-show
Hij ging in overleg met Joost voor de groep door met bonen
Hij loog over het homo zijn omdat als hij niet mee zou doen hij automatisch op de bank zou zitten
Hij werkt en sport graag
Hij zit niet graag alleen maar op zijn luie reet
Hij vind dat de bewoners niet zo moesten zeiken over eten en opdrachten
Nou in en intens gemeen hoor lui mank varken ( ook weer voor yantjes verzameling)
Misschien heeft Menno toch iets opgestoken uit zijn "How to win Big Brother" boek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een winners-mentaliteit alleen Menno speelt het beter. Kan 'ie niet uitstaan.
Wie steekt de eerste troef afquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.![]()
Zullen we nog maar even verder gaan![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het wachten is op het moment dat ze met een vleesmes door het huis huppelt zingend :"wie niet weg is mist een ledemaat"
Ja, daarom had ik m'n post weer ge-edit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
ehhh...neh...![]()
Het was de 32000000ste post![]()
je ondertitel bij je avater heeft ook wel wat van doen met mijn avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik onlangs het woord "intens" gebruikte.
Gaat niet goed zo.![]()
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
even kijken naar het nummer van de topic.![]()
![]()
![]()
Is zeker de moeite van het proberen waard...je weet nooit of je zelf nog eens een keer de 33 miljoenste post binnenhaaltquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij wel gewoon proberen
ikke nie. Straks heb ik die riri hier in m'n achtertuin om het evangelie op te gaan lezen. Ik durf niet meerquote:
Ik vind nu wel dat het enge vormen begint aan te nemen met die manke mokumse mongool ( deze is weer voor yantjes heel erg mooi allllliteratie! )quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Alles wat hij over Menno zegt is pure projectie. Hoe meer hij probeert zelf een spel te spelen, hoe meer hij het Menno zal verwijten.
[..]
Hmm, die link had ik nog niet gelegd. Vertel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ondertitel bij je avater heeft ook wel wat van doen met mijn avatar![]()
* Ruby een dikke hug geeft en een glaasje inschenktquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik trek gelijk de fles rosé open.![]()
Wil iemand me aanraken?
HET GAAT OP NUM MER VOLG OR DE KUN JE NIET LE ZEN mutsquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staan![]()
.......en dan sluit ons modje de verkeerde(cartOWomen die andere was van precies dezelfde tijd hoor)
gelukkig is alles weer goed gekomen en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |