nee hoor,quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOHO bij die sanctie werd wel gezegd dat rantsoen betekende OOK geen bubbelbad.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef wickie het volgende:
Goedenavond.
Idols op TV
Idols in het BB huis.
En allemaal mensen die niet kunnen zingen......
O vandáár dat je hier een kanon kan afschieten zonder iemand te raken.quote:
Aan haar stem te horen wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:53 schreef Gert het volgende:
Is Nathalie al aan haar tweede flesje bezig?
klopt dat heb ik ook gehoord van lieskes Moederquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt net dat haar moedeer het fantastich vond dat ze in BB ging
![]()
Haar moeder zei iets heel anders in de liveshow. Moeder Stokkers wilde helemaal NIET dat Lieske BB in zou gaan, maar dat ze haar school zou afmaken![]()
nah, zo klinkt ze al na een half glas.quote:
nee : een grote bek maar weinig lefquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
een grote bek maar een klein hartje.
Lieske vertelde in t begin dat haar moeder het helemaal niet leuk vind en dat ze dr school moest afmaken, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt net dat haar moedeer het fantastich vond dat ze in BB ging
![]()
Haar moeder zei iets heel anders in de liveshow. Moeder Stokkers wilde helemaal NIET dat Lieske BB in zou gaan, maar dat ze haar school zou afmaken![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef cuall het volgende:
[..]
nee : een grote bek maar weinig lef![]()
Ik draai de live-versie van Abel samen met Birgit Schuurman - Onderweg, speciaal voor mezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman draait speciaal voor Roel: Fight For Your Right to Party - Beastie Boys
dat was de week ervoor, bij de mislukte bonen opdracht werd er gezegd ook bij dit rantsoen mag het bubbelbad niet gebruikt worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor,
die bubbel en de spelletjes zijn de sanctie.
Dat was die dag dat BB het hele huis heeft leeggehaald.
En de bubbel moest in een 1/2 uur leeg.
ja drank tast het geheugen aan denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieske vertelde in t begin dat haar moeder het helemaal niet leuk vind en dat ze dr school moest afmaken, volgens mij.
Denk t wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
ja drank tast het geheugen aan denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |