een hele lange wandeling over het strand. in zijn eentje.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef sweetdreams het volgende:
hij begrijpt dat ik geen abortus wil. hebben jullie nog tips voor hem?
het lijkt mij dat jij je keuze al gemaakt hebt maar gewoon de schrik wat van je af wilt schrijven.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef sweetdreams het volgende:
ik begrijp best dat voor sommige mensen abortus een goede optie zou zijn maar ik heb daar gewoon moeite mee. en trouwens als hij bij mij weggaat omdat ik het niet weg zou laten halen zou het wel een slappe zak zijn.
je bent je ervan bewust dat het slappe-zak-zijn een typisch mannelijke eigenschap is?quote:op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef sweetdreams het volgende:
en trouwens als hij bij mij weggaat omdat ik het niet weg zou laten halen zou het wel een slappe zak zijn.
pil is al jaren voor gewaarschuwd dat het niet 100% veilig is...in het vervolg dus ff beetje protectie erom gooienquote:op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef sweetdreams het volgende:
misschien wil ik de schrik wel van mij afschrijven, maar ik schrik wel nog meer van dat sommigen mij een hoer noemen. dat slaat echt nergens op. ik heb al twee jaar een vaste relatie en slik gewoon de pil er is gewoon iets mis gegaan daarmee.
driemaaldrie is iemand die nog niet tot tien kan tellen.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef sweetdreams het volgende:
misschien wil ik de schrik wel van mij afschrijven, maar ik schrik wel nog meer van dat sommigen mij een hoer noemen.
niks van aantrekken, zijn onvolwassen jochies die de onbedwingbare neiging hebben om in elk topic wat te posten terwijl ze niet in staat zijn ook maar enig inlevingsvermogen te tonen.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef sweetdreams het volgende:
misschien wil ik de schrik wel van mij afschrijven, maar ik schrik wel nog meer van dat sommigen mij een hoer noemen. dat slaat echt nergens op. ik heb al twee jaar een vaste relatie en slik gewoon de pil er is gewoon iets mis gegaan daarmee.
dat je zijn opmerkingen beter kunt negeren.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef sweetdreams het volgende:
en wat bedoelt ringo daarmee?
nou jaquote:op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef sweetdreams het volgende:
maar ik ga er van door. bedankt voor de tips. we komen er wel uit samen.
nee hoor dat leven bestond ook al voordat de eicel bevrucht was. alle cellen in het lichaam leven. als je een eicel 1 nanoseconde voor de bevruchting, en na de bevruchting bekijkt is er geen noemenswaardig verschil in de opbouw ervan, behalve dat hij bevrucht is. om daar een drastische wel/niet levend conclusie aan te verbinden is slechts gestoeld op een religieuze overtuiging, en derhalve onwaar.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:05 schreef densuperieurenvlaeminck het volgende:
[..]
dat is jouw persoonlijke mening, geen feit.
een eicel die bevrucht is of zelfs een embryo gelijkstellen aan een onbevruchte eicel is absurd.
leven ontstaat op het moment dat de eicel bevrucht wordt, dat niet willen stoppen is weldegelijk een argument tegen abortus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |