pwnge!quote:
Ik heb altijd mijn eigen muziek aanstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij 'ons' in de bussen staat de radio altijd aan.
En in de bus zitten overal speakers.
Als dat gebeurd gekquote:
Idd! de reden dat ik een HD wil hebben is: Dan kan ik makkelijker de filmpjes op mijn PC zetten, en als ze mislukt zijn kan ik het altijd weer wissenquote:
Sjiek, wat een verhaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hee!
Daar lig ik
Ik ben wel eens onder een stilstaande auto door gesjoesterd.
Kwam met mijn benen onder de auto door en met mijn hoofd bij de uitlaat
Nee, dan Lourdes neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vandaag Bert Visscher DVD gekocht
Ijsquote:
Ik dacht dat je bedoelde High Definitionquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd! de reden dat ik een HD wil hebben is: Dan kan ik makkelijker de filmpjes op mijn PC zetten, en als ze mislukt zijn kan ik het altijd weer wissen![]()
Het is echt geweldig als je andere ziet vallen (Het liefst hele groepen) en dan zelf er vrolijk voorbij fietsenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als dat gebeurd gekdan lach ik me altijd kapot als iemand struikelt over iets ofzo of iemand met zijn fiets valt, dan kom ik niet meer bij van het lachen
Wat es met dat gesjiekquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sjiek, wat een verhaal!
Sorry maikuuul
Het ijzel was zoo dik! het was een weg die net zo smal is dat wanneer een auto net de bocht o komt je moet wachten achter een stilstaande auto.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sjiek, wat een verhaal!
Sorry maikuuul
Cd's, ouderwets menquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn eigen muziek aanstaan.
Alleen ik heb elke cd nu al zo vaak geluisterd![]()
ga je op je bek?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ijzel was zoo dik! het was een weg die net zo smal is dat wanneer een auto net de bocht o komt je moet wachten achter een stilstaande auto.
Als dan een kut auto de bocht om rijd met ijzel moet je remmen.
Fiets je net iets te hard
Ik bedoel de albums op mijn mp3 spelerquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cd's, ouderwets men!
Nah, ik ga binnenkort ook eens mp3'tjes branden. Dan kan ik die luisteren in de auto.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hee!
Daar lig ik
Ik ben wel eens onder een stilstaande auto door gesjoesterd.
Kwam met mijn benen onder de auto door en met mijn hoofd bij de uitlaat
Wangstahquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey, ik verontschuldigde me,
sjiek (=kut) zeg
Ik ben met mijn fiets onderuit gegaan, op een natte houten brugquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ijzel was zoo dik! het was een weg die net zo smal is dat wanneer een auto net de bocht o komt je moet wachten achter een stilstaande auto.
Als dan een kut auto de bocht om rijd met ijzel moet je remmen.
Fiets je net iets te hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |