Heel gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet ergalleen maar goed teken
Natuurlijk is het nu enorm gezellig
Whahahaquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze had de verkeerde stoofperen gepakt dit is wat ze zei : Verdulleme, nu heb ik de verkeerde peertjes gepakt
Ik dacht : ROFL verdulleme ? dat is wel noemenswaardig voor in de SlowChat
Het gaat me hendig snel hierzo gekboh
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahadit maak ik nou nooit mee
Komt goed als het zover is, mocht er veel sneeuw vallen dan koop ik zowiezo een videocamera met HDquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahadit maak ik nou nooit mee
Whehe, ik w8 met smartquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt goed als het zover is, mocht er veel sneeuw vallen dan koop ik zowiezo een videocamera met HD
HDquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt goed als het zover is, mocht er veel sneeuw vallen dan koop ik zowiezo een videocamera met HD
En dat moet ookquote:
Ik doe het wel ::Pquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oke, wie leent even de auto van zijn/haar ouders?
Bij 'ons' in de bussen staat de radio altijd aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had laatst een chagarijnige chaufeur die mensen uit de bus ging zetten omdat hij hun muziek hoorde![]()
Komt ooit nog wel eens, anders zorg ik er wel gewoon voorquote:
ik had laatst een chaufeur die 5 minuten te vroeg bij de halte kwam mij aan zag lopen met een mannetje of 10 en dacht mooi die neem ik niet mee en laat maar een uur wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had laatst een chagarijnige chaufeur die mensen uit de bus ging zetten omdat hij hun muziek hoorde![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
*tingdangdong* heb ff wat in FC gezet, als je 't eventjes wilt lezen![]()
Oke danquote:
Hee!quote:
Vandaag Bert Visscher DVD gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha, Die Bert Visscher die de kleedkamers showt in de schouwburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |