quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een Videocamera, dus dan moet het wel goed komen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niets. Bert Visscher is wel tof
Ik nog nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Ben wel eens naar een voorstelling van hem geweest in Zaandam.
Welkom terug bij de gezelligste SC van FOK!quote:
Héééééééééél erg bedankt moder8orquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
jaja, sorryIk heb je toegevoegd, jij zegt daarvoor niets
Gleed onder een auto door, van de fiets af gesprongen anders had die auto een ( sjieke ) kras van hier tot tokio.quote:
Ik zat een keer bij mijn tante in de auto, het was glad op de weg en er reed een grote vrachtwagen vlak achter onsquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]whahaha doe je goed
![]()
Ik reed 1 keer met een gang van 25 km/h omdat het totaal niet glad was, even om de bocht en ja hoor complete ijsbaanen daar ging ik en gleed zo'n 5/10 meter verder
moet er wel om lachen
![]()
Dank. MIJN Scquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welkom terug bij de gezelligste SC van FOK!
En de drukstequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welkom terug bij de gezelligste SC van FOK!
nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niets. Bert Visscher is wel tof
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek das wel kut als het bij jezelf gebeurdmaarja ik rijd meestal voorzichtig, vooral nu met die bladeren en als het heeft geregend rijd ik voorzichtig, zo niet overal volle gas
zo leuk is dat altijd. Ey mensen ik ben douchen en me aankleden voor vanavond op stap te gaan
Elke winter is t weer raakquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef snopprinses het volgende:
ik ben nog nooit gevallen met mn fiets
Gelukkig, toch iemandquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Héééééééééél erg bedankt moder8or![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gleed onder een auto door, van de fiets af gesprongen anders had die auto een ( sjieke ) kras van hier tot tokio.
Owquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik bedoel de albums op mijn mp3 speler![]()
Zeggen ze allemaal maar okequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef snopprinses het volgende:
ik ben nog nooit gevallen met mn fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |