Als ie 'm af zou doen, dan zou ie dat probleem niet hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog lopen vanavond en anders gaat dat kunstbeen een heel eigen leven leiden....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske zit weer aan de vette shoarma met knoflooksaus.
Dat gaat morgen weer janken worden om haar puisten![]()
Oh ok! Nou ik zou zeggen: Dank je!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, dat moet lukken volgens mij.![]()
Je heb ook andere manieren ipv meppen, om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
Dan zuipt ie de hele dag, want hij praat altijd zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef ruby het volgende:
Rob praat niet echt heel duidelijk, ik hoor haperingen. Dat duidt op alcoholgebruik.
Ben benieuwd of die een x zal brekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef avonne het volgende:
Nathalie staat voor de derde keer in een uur in de badkamerspiegel te kijken
![]()
Met 10 procent van de stemmen naar huis gestuurd worden als hij met Menno op de bank zit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
Je heb ook andere manieren ipv meppen, om hem een lesje te leren.
Die zijn ook heel effectief![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Ja gistûh in dâh рати hèh denk вные dàh докум енты bûh рона ль ный.. nah denk sgijt"
Er zijn nog veel meer oplossingen lolquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met 10 procent van de stemmen naar huis gestuurd worden als hij met Menno op de bank zit bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |