Eensch.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
soulmate.
Me not afraid for you.
VICTORY SHOULD BE OURS!
En jij bent? Het alter-ego van _?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:34 schreef WEST het volgende:
ja ik ga vanavond ook ff op stap.., ff bij de sponsor op bezoek(een kroeg
)
Kwestie van goed trainen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ik ben er 9 jaar uit geweest en vorig seizoen voor het eerst weer zitten spelen. Het probleem toen was dat we geen echte trainer hadden en nu wel. maar 2 weken geleden speelde ik wel 45 minuten en toen scoorde ik 2 keer. ik heb ff tijd nodig om warm te worden. en als je met nog officiele speeldtijd van 10 minuten is en de scheids fluit eerder af het veld in komt. Ik speelde feitelijk maar 5 minuten![]()
Dat topic van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga tegen half 9 ofzo naar jasper toe om onze mooie fles met coebergh op te slurpen
Dalijk nog ff douchen
Waaromquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga tegen half 9 ofzo naar jasper toe om onze mooie fles met coebergh op te slurpen
Dalijk nog ff douchen
Hehe, alles goed makker?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat heb ik ook zo vaak..
dat is lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef vinge het volgende:
coeberghdas toch dat rooie spul? dat stinkt !!!
ik train goed. Ik heb nog geen training gemist. maar goed ik ga eens met de trainer over hebben donderdag.quote:
Ik heb een propje naar je gegooitquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
Avond![]()
Ik heb t gewoon gepresteerd om een hele dag zonder fok te kunnen
![]()
Alles goed hier?Heb ik nog belangrijke/leuke/rare dingen gemist?
Ik blijf vanavond lekker thuis...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Juah, gaat lekker. Vanavond weer uit en ik heb er wel weer zin in
Kun je doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef WEST het volgende:
[..]
ik train goed. Ik heb nog geen training gemist. maar goed ik ga eens met de trainer over hebben donderdag.
zoals altijd toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond lekker thuis...
Wat voor een ? de rotonde of de bios ? ja gek die van de rotonde begint te verlepsjen !!!quote:
vandaag links buiten das ook mijn positie eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kun je doen.
waar speel je? welke positie?
Ook wel goed.. Hoewel ik klein probleempje heb.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb een propje naar je gegooit![]()
![]()
Alles goed hoor, met jou ?
op mij na?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
Avond![]()
Ik heb t gewoon gepresteerd om een hele dag zonder fok te kunnen
![]()
Alles goed hier?Heb ik nog belangrijke/leuke/rare dingen gemist?
Rotonde?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat voor een ? de rotonde of de bios ? ja gek die van de rotonde begint te verlepsjen !!!
Komen voorzetten etc. aan? kan je goed een actie maken, en lukt dat ook ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef WEST het volgende:
[..]
vandaag links buiten das ook mijn positie eigenlijk.
I own you kaartjequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ook wel goed.. Hoewel ik klein probleempje heb.Ik ben vandaag wezen shoppen en dan vooral voor n cadeautje voor men moeder want die is morgen jarig. Maar ik heb niks kunnen vinden.
Nja.. dan wacht ze nog maar n week ofzo totdat ik iets heb gevonden.
![]()
dr is al genoeg geknutseld aan mn orenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil m wel weer pijnloos maken
[afbeelding]
bij mij ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr is al genoeg geknutseld aan mn oren![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr is al genoeg geknutseld aan mn oren![]()
Holy shit, meen je dit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij ook
Ik heb een heel buizenstelsel in de oren, anders was ik nu doof
Mn pa is vandaag jarigquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ook wel goed.. Hoewel ik klein probleempje heb.Ik ben vandaag wezen shoppen en dan vooral voor n cadeautje voor men moeder want die is morgen jarig. Maar ik heb niks kunnen vinden.
![]()
Achja, ik heb het voor mekaar gekregen om mijn moeder te laten geloven dat er een bestelling was voor dr voor moederdag maar die 3 weken te laat kwam.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
jah.quote:
probeer je oor eens dubbel te vouwen, ik kan dat niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij ook
Heb ook van die buisjes gehad, is wel vervelend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |