Halloquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef WEST het volgende:
goeienavond allen
Ja ckerquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi speedy. Welkom terug!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen
Ach gaat wel, ik ga nu nog maar eens kijken of dat verdomde chmod ook wil doenquote:
Gefeliciteerdquote:
Ow ok. Ik zal wel anders even zoekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach gaat wel, ik ga nu nog maar eens kijken of dat verdomde chmod ook wil doen
Doe je niet goed he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef WEST het volgende:
2-0 is het geworden waar de ruststand nog 0-0 was. 5 minuten na de thee was het al 2-0![]()
![]()
Alleen ik speelde weer eens de laatste 10 minutenik ga toch eens met de trainer babbelen. Vorig jaar zat ik ook al constant 15/10 minuten voor tijd er pas in.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef WEST het volgende:
2-0 is het geworden waar de ruststand nog 0-0 was. 5 minuten na de thee was het al 2-0![]()
![]()
Alleen ik speelde weer eens de laatste 10 minutenik ga toch eens met de trainer babbelen. Vorig jaar zat ik ook al constant 15/10 minuten voor tijd er pas in.
Dusch. En het was heul lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben blij en Hans ookEn net gingen wij spaghetti eten.
Is dat de vrouwelijke versie van FapFapFap?quote:
Helpt niks, vevida wil niet mee werken want daar moet het chmod gedoe gebeuren.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow ok. Ik zal wel anders even zoeken
vanavond komt mn vriendje ff langs terwijl die eigelijk niet kon afspreken dit weekendquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
tjuptjuptjup,
vanavond rellen in PUB![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
lalalalalalalalalavalamp!
hoi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
tjuptjuptjup,
vanavond rellen in PUB![]()
![]()
ja ik ben er 9 jaar uit geweest en vorig seizoen voor het eerst weer zitten spelen. Het probleem toen was dat we geen echte trainer hadden en nu wel. maar 2 weken geleden speelde ik wel 45 minuten en toen scoorde ik 2 keer. ik heb ff tijd nodig om warm te worden. en als je met nog officiele speeldtijd van 10 minuten is en de scheids fluit eerder af het veld in komt. Ik speelde feitelijk maar 5 minutenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe je niet goed he.
Ik altijd hele wedstrijd of 75e minuut.
vandaar dat tjuptjuptjupquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vanavond komt mn vriendje ff langs terwijl die eigelijk niet kon afspreken dit weekend
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |