ja 18 tot 24quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik wil nie zeuren maar kdoe het toch:
met 24 ben je 18+
Mooi zoquote:
Eigelijk welquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn wel weinig pubers
Moeten dit eigenlijk 18+ers tot 24 forum noemen
maandag en dinsdag 1 en woensdag 2 en dan vrij tot de woensdag ernaquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig maandag 2 toetsen en de rest van de week vrij
Ik heb dan 4 dagen vrij dan weekend en dan nieuw relax lesroosterquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
maandag en dinsdag 1 en woensdag 2 en dan vrij tot de woensdag erna![]()
sjiekquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb dan 4 dagen vrij dan weekend en dan nieuw relax lesrooster
moet je geen campagne beginnen in ONZ? Kan wel, Angel heeft er ook al 1quote:
Ow even hem uitschelden in zijn topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
moet je geen campagne beginnen in ONZ? Kan wel, Angel heeft er ook al 1
Niks boven MC Kroketquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het was zeker lekker
Heb nog een paar meegenomen (nuggets ;'))
so what? anders was je ongesteld geweestquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja, ik moet me dus morgen weer scheren
[..]
Echt triest inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Messenga het volgende:
MCKroket rockt
Alleen in Duitsland kennen ze het niet
nog 6 deeltjesquote:
broodje+kroket=MCkroketquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Messenga het volgende:
MCKroket rockt
Alleen in Duitsland kennen ze het niet
Oooww.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nog 6 deeltjesals we het eerlijk doen tenminste
![]()
wat heetquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een stoppelbaard
Had even wat rclame voor mezelf gemaakt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
broodje+kroket=MCkroket
BigMC
Laf broodje, 1 schijfje komkommer, 2 gele stukjes karton, klef oud droog tomaatje en een stuk BSEkoe![]()
Mwah, vind MCKroket nog wat extra's hebben..quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
broodje+kroket=MCkroket
BigMC
Laf broodje, 1 schijfje komkommer, 2 gele stukjes karton, klef oud droog tomaatje en een stuk BSEkoe![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..].
en wij mogen ze altijd al niet Modje
quote:
kun je tenminste zeggen dat je bij de mac gegeten hebt want dat is stoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwah, vind MCKroket nog wat extra's hebben..
en wij mogen ze altijd al niet Modje
Dat wordt een groot BIER feest in PUB SCquote:
Feliquote:
Mag ik er ook 1?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
kun je tenminste zeggen dat je bij de mac gegeten hebt want dat is stoer
6000ste!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |