quote:
Door samenvoeging van zaken? Naast elkaar zetten, op elkaar zetten. Zodat er samenhang in zit. Samenhang vind ik persoonlijk belangrijk. Dat houdt me in zekere mate overeind in deze wereld. Maar ik heb het nu puur om mijn eigen chaos en de manier waarop de wereld naar voren komt. Dan ga ik al snel zaken ordenen.
Maar dat zal wel niet met deze topic te maken hebben, wie weet niet eens met de pure chaos. Hoewel ik momenten heb dat ik chaos echt ervaar in mijn hoofd. En dan is het vooral concentratie, de chaos samen persen tot een meer visueel tastbaar iets, maar daar gaat het nogmaals niet over hier denk ik. Dat is persoonlijk en dit is toch algemeen?
Was aan het denken over dat gedoe met "Wat als Pim Fortuyn niet was vermoord". Ik denk dat feiten van boven naar onderen gebeuren als een soort regenval. Dat zaken niet te voorkomen zijn. Het staat misschien zelfs al vast op bepaalde manieren. Dat Pim Fortuyn al vanaf zijn geboorte te maken had met Volkert van der G. In ieder geval het moment dat beiden in leven waren, ze leefden naar elkaar toe tot het moment van de ramp-voltrekking. Alsof het aan elkaar vast zit als het ware.
Of feiten gebeuren van onderen naar boven. Who knows.
Maar over chaos. Chaos voelt bij mij aan als ontastbaar. En om het tastbaar te maken moet het geordend worden. En dan ook het beeld dat ik van de wereld heb en van mezelf.
Zo genoeg geleuter van mijn kant, ander topic opzoeken maar