Arrogantie is over het algemeen een uitingsvorm van diepgewortelde onzekerheid. Je geen houding weten te geven, dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Brunette het volgende:
Iedereen is vast wel eens een arrogant meisje/jongen tegengekomen. Wat vinden jullie daarvan en wanneer vinden jullie iemand pas arrogant? Wat doe je dan? Negeer je zo'n iemand of doe je arrogant terug? En waarom denk je dat iemand arrogant is? Ben benieuwd![]()
wat een onzin zeg, ik ben gewoon beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Nadine26 het volgende:
We zijn uiteindelijk allemaal onzeker, in meer of mindere mate. Echte arrogantie, iemand die zich beter voelt dan anderen dus, komt volgens mij niet zo vaak voor.
net als hell's angelsquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Brunette het volgende:
Maar eigenlijk ben ik het met Nadine wel eens dat arrogante mensen zich uit onzekerheid geen houding weten te geven en zich daardoor verbergen achter een ''harde'' schild.
Dat moet je gewoon uit dit topic wegblijven en een ander topic gaan lezen, zodiakk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef zodiakk het volgende:
Dat jullie je hiermee bezig houden. Kan mij het schelen of arrogantie een teken is van onzekerheid. Als iemand uit de hoogte doet dan ga ik wel met iemand anders praten. Je bezighouden met de oorzaken van iemands arrogantie vind ik verspilling van energie.
checkt fotobouque: uhm, je ziet er iig niet arrogant uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mensen die jaloers op mij zijn, noemen mij wel eens arrogant, ja.
Wat ik met arrogante mensen doe?
Niks, want die ken ik niet en het valt me nooit echt op
stoer hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik liep laatst op het station in Utrecht en alle mensen moesten naar de hal toe en ik moest het perron op dus ik loop helemaal rechts lazer bijna het spoor op dus ik bleef doorlopen bots ik tegen zo'n dom wijf, schreeuwt ze hey kun je niet uitkijken. Ik ben maar gewoon doorgelopen voordat ik haar op haar bek had geslagen.
Doe eens niet zo arrogant!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef zodiakk het volgende:
Dat jullie je hiermee bezig houden. Kan mij het schelen of arrogantie een teken is van onzekerheid. Als iemand uit de hoogte doet dan ga ik wel met iemand anders praten. Je bezighouden met de oorzaken van iemands arrogantie vind ik verspilling van energie.
Ik heb er ook geen reden toe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
checkt fotobouque: uhm, je ziet er iig niet arrogant uit![]()
Sommige mensen hebben dat idd gewoon. En dan blijkt dat ze het helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef djenneke het volgende:
Ik ben gewoon geboren met een arrogante kop, kan er weinig aan doen, dat is genetisch (behalve bij mijn vader dan)... Ik krijg zo vaak verbaasd te horen "Je bent helemaal niet zo arrogant". Heel spontane mensen, vinden dat trouwens sowieso nooit van me... is me opgevallen. Ik ben gewoon ook een beetje verlegen...
ja maar zij is het ook echt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat idd gewoon. En dan blijkt dat ze het helemaal niet zijn.
Ik vind Paris Hilton ook zo'n verwaande kop hebben btw.
Ik KAN ook wel arrogant doen hoor, als ik me lastiggevallen voel bijvoorbeeld... en dat al 3 keer netjes heb geprobeerd op te lossen.... tevergeefs... dan wil ik wel eens naar doen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat idd gewoon. En dan blijkt dat ze het helemaal niet zijn.
Ik vind Paris Hilton ook zo'n verwaande kop hebben btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |