abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31991905
....gedurende het hele najaar.
Mensen die zich de hele tijd ergeren dat sinterklaas en kerst commercieel gezien zo snel begint.
Dit vervroegd beginnen is nu al de afgelopen 10 jaar zo, gaan we plaat nu elk jaar weer afdraaien?
Mensen die ook zo gek worden van die sinterklaas/kerst-afzeiker kunnen zich hier laten horen
Een heer met stijl
pi_31991924
Grappig.
Komt minister Zalm bij de bakker...
Zalm: Mag ik 1 brood? Bakker: Dat wordt dan 23 euro alstublieft.
Zalm: ... Bakker: Eigen schuld.
pi_31992138
Het komt allemaal door John de Mol
50 Cent is mijn held!
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:44:37 #4
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_31992184
Kansloos topique dat een slotje verdient.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_31992239
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
....gedurende het hele najaar.
Mensen die zich de hele tijd ergeren dat sinterklaas en kerst commercieel gezien zo snel begint.
Dit vervroegd beginnen is nu al de afgelopen 10 jaar zo, gaan we plaat nu elk jaar weer afdraaien?
Mensen die ook zo gek worden van die sinterklaas/kerst-afzeiker kunnen zich hier laten horen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_31992520
Dit topic is natuurlijk deels geopend vanwege dat andere topic, maar ook omdat ik al die ophef over die ophef over sinterklaas en kerst eigenlijk al jaren ook weer overdreven vind.
Maarja als jullie dat niet vinden ook goed, gooi maar op slot of laat maar dood bloeden
Een heer met stijl
pi_31992552
Hoe eerder ze marsepein verkopen hoe beter.
pi_31992656
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit topic is natuurlijk deels geopend vanwege dat andere topic, maar ook omdat ik al die ophef over die ophef over sinterklaas en kerst eigenlijk al jaren ook weer overdreven vind.
Maarja als jullie dat niet vinden ook goed, gooi maar op slot of laat maar dood bloeden
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:32:01 #9
120340 Roulette
Gambling is Fun!
pi_31993399
ik werk in een supermarkt, bij ons ook altijd last van die mensen tegen elkaar zeggen van het duurt nog 2 maanden voordat het sinterklaas is en de pepernoten liggen er al, het is inderdaad al vele jaren zo en in elke supermarkt het zelfde verhaal... mensen die jaar na jaar over het zelfde zeiken
NEVER GAMBLE WITH MONEY THAT YOU NEED FOR OTHER THINGS!
pi_31993454
wie koopt er dat spul dan ook al voor december???
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:34:43 #11
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_31993480
Tja, de schoorsteen waar de Pieten zich elk jaar weer moeten doorwurmen om de cadeautjes bij de koters te brengen, laat af en toe ook te wensen over. Zo ook bij deze knaap:

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_31993488
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef Roulette het volgende:
ik werk in een supermarkt, bij ons ook altijd last van die mensen tegen elkaar zeggen van het duurt nog 2 maanden voordat het sinterklaas is en de pepernoten liggen er al, het is inderdaad al vele jaren zo en in elke supermarkt het zelfde verhaal... mensen die jaar na jaar over het zelfde zeiken
Ik heb ook ooit als zaterdagkracht in een winkel gewerkt en inderdaad ook gezeur daarover, maar als je een keer zo een sinterklaasproduct niet had: ook weer gezeur
Een heer met stijl
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:15:13 #13
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_31994714
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef Dirktator het volgende:
Tja, de schoorsteen waar de Pieten zich elk jaar weer moeten doorwurmen om de cadeautjes bij de koters te brengen, laat af en toe ook te wensen over. Zo ook bij deze knaap:

[afbeelding]
probleemwijken
................reken er maar niet op.
pi_31995111
Nou, aangezien het topic maar omhoog geschopt blijft moet ik hem wel sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')