quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
....gedurende het hele najaar.
Mensen die zich de hele tijd ergeren dat sinterklaas en kerst commercieel gezien zo snel begint.
Dit vervroegd beginnen is nu al de afgelopen 10 jaar zo, gaan we plaat nu elk jaar weer afdraaien?
Mensen die ook zo gek worden van die sinterklaas/kerst-afzeiker kunnen zich hier laten horen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit topic is natuurlijk deels geopend vanwege dat andere topic, maar ook omdat ik al die ophef over die ophef over sinterklaas en kerst eigenlijk al jaren ook weer overdreven vind.
Maarja als jullie dat niet vinden ook goed, gooi maar op slot of laat maar dood bloeden![]()
Ik heb ook ooit als zaterdagkracht in een winkel gewerkt en inderdaad ook gezeur daarover, maar als je een keer zo een sinterklaasproduct niet had: ook weer gezeurquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef Roulette het volgende:
ik werk in een supermarkt, bij ons ook altijd last van die mensen tegen elkaar zeggen van het duurt nog 2 maanden voordat het sinterklaas is en de pepernoten liggen er al, het is inderdaad al vele jaren zo en in elke supermarkt het zelfde verhaal... mensen die jaar na jaar over het zelfde zeiken
probleemwijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef Dirktator het volgende:
Tja, de schoorsteen waar de Pieten zich elk jaar weer moeten doorwurmen om de cadeautjes bij de koters te brengen, laat af en toe ook te wensen over. Zo ook bij deze knaap:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |