Met zijn metaal of deut was ik anders ook al tevreden geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef DaFan het volgende:
Jah eerst mn vloot weer een beetje op orde krijgen, vorige keer pak slaag gekregen toen ik nog niet kon spyen
Dat kristal wil ik wel hebben
Onderzoek is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef Gabez het volgende:
omg ik ga binnenkort maar wat zooi onderzoeken o_O
Moet je natuurlijk eerst iets vinden wat makkelijk te raiden isquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef PPL het volgende:
Zonder raiden heb je alleen de inkomsten uit je mijnen en zal je ontwikkeling dus langzamer gaan.
Dat kan ook, maar moet je eerst zorgen dat je sterk genoeg bent en dat duurt ook nog wel fftjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:58 schreef PPL het volgende:
Of zorgen dat je sterk genoeg bent, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over een evnetuele defensie.
Daar ben ik ook mee bezig, maar om nou een planeet te vinden waar nog veel opligtquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef DaFan het volgende:
Ik raid constant inactieve planeten leeg. Hoef ik maar met 1 of 2 vrachtschepen heen (kheb er 5, kan 4 vloten maken). Geven me om de 2.5-3 uur toch weer 10k metaal en 10k kristal ofzo.
Als er 20k ligt in totaal heb je aan 2 vrachtschepen genoeg (omdat je maar 50% kan meenemen). Ook als er maar totaal 8k ligt ofzo ga ik er alsnog heen. Tis gratis op te halen (die 4k dan), duurt maar 2.5 uur en anders blijven je schepen werkeloos in de haven liggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig, maar om nou een planeet te vinden waar nog veel opligtHad er net wel eentje met 18k ijzer ofzo, dat is dan wel weer relaxt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |