abonnement Unibet Coolblue
pi_31990097
Nou ja de topic titel zegt het al een beetje.

Ik heb momenteel een wat ouder mobieltje, die mag vervangen worden.
Verder heb ik geen agenda (ook geen digitale) en het wordt tijd dat dat wel gebeurt. Ik merk dat m'n vriend makkelijk via blauwtand kan syncen. Dat lijkt me ook ideaal. Dan hebben we 1 centrale agenda op de mac die we dagelijks kunnen syncen met onze mobieltjes/pda's.
Verder zou ik het erg prettig vinden als ik het ook als foto opslag kan gebruiken, video zou leuk zijn, maar ws. nog lang niet realistisch. Kunnen we de vakantie kiekjes makkelijk aan de tv's koppelen ;-)
Een radio functie en mp3 functie zou ook erg gewaardeerd worden.

Kortom een Ipod Video / Motorola A1000 / Sony PSP mix dus

Maar eh.... bestaat zoiets uberhaupt? Zoja, wat is dat dan?
Zonee, welk product/merk komt dicht in de buurt?
pi_31990414
Ja zoiets bestaat en T-mobile noemt het een MDA. Kijk maar eens op www.t-mobile.nl, staan ereen aantal. Ben er nog geen met radiofunctie tegengekomen, mp3 sowieso wel (windows media player).
pi_31991086
ik heb de nokia 6230i, en die heeft alle bovengenoemde functie's.
ik kan de agenda met outlook syncroniseren, er kan 1 gig aan opslagkaart in
radio en mp3 + video kan erop afgespeeld worden.
alleen het tv afspelen op tv gaat niet, dus daarvoor moet je de mac nemen.
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
pi_31991138
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef veer0318 het volgende:
Ja zoiets bestaat en T-mobile noemt het een MDA. Kijk maar eens op www.t-mobile.nl, staan ereen aantal. Ben er nog geen met radiofunctie tegengekomen, mp3 sowieso wel (windows media player).
Ow... die vario is wel aardig...

Ik heb alleen een macje... Ik snap dat syncen dan lastiger is.
Zolang agenda en contacten ed syncen dan vind ik het al best denk ik...
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:09:22 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_31991261
als je een half jaartje wacht zou ik voor de p990i gaan!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_31991489
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef nils7 het volgende:
als je een half jaartje wacht zou ik voor de p990i gaan!
Die hoorde ik al eerder p990i

Brrrr.... wat heeft SE toch met die gruwelijke toetsenbord klepjes...
pi_31992967
Ik kan je zeggen dat het syncen met meerdere devices tergelijkertijd een ramp is. Als je volgens je PDA om half 2 een afspraak met de tandarts hebt, volgens je telefoon om half 2 moet tenissen, en volgens je computer om half 2 de hond uit moet laten, kan dat een hoop conflicten geven.

Verder zijn 2 agenda's bijhouden op een PDA ook een no-go, je kan er vaak maar 1 agenda op kwijt. Hoe het bij OSX zit met meerdere agenda's weet ik helaas niet.
pi_32638460
Op osx kan je meerdere agenda's prima bijhouden. Naast elkaar of door elkaar. Kan zelfs een hele agenda im/exporteren.

Op de pda zou ik idd ook graag 2 agenda's bijhouden, maar ik kan wel een work-around verzinnen als dat idd onmogelijk is.

Het probleem van 2 verschillende afspraken op 2 verschillende devices op hetzelfde tijdstip, dat zou eigenlijk niet moeten mogen.

Ik heb nu mijn oog op een Qtex 9100 laten vallen zou dat wat zijn (gezien mijn wensen?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')