je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:quote:op donderdag 17 november 2005 12:37 schreef joeyt het volgende:
@ gf klimmen is idd een leuke 1e date![]()
ik hou wel van die mieperdsquote:op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:
[..]
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:
is ze een mieperd die bang is dat d'r nagels beschadigd raken?
durft ze je te vertrouwen en zich aan je over te geven?
heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?
eigenlijk net zo'n vleeskeuring als dansen in een discotheek dus
ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...quote:op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:
[..]
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:
is ze een mieperd die bang is dat d'r nagels beschadigd raken?
durft ze je te vertrouwen en zich aan je over te geven?
heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?
eigenlijk net zo'n vleeskeuring als dansen in een discotheek dus
off topic reactie dan:quote:op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...
wow 6c, dat zal nog ff duren voordat ik dr ben... doe nu met moeite 5a... heb alleen nog geen klimschoentjes en magnesium...... topless klimmen door vrouwenquote:op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef gripper het volgende:
[..]
off topic reactie dan:
het geeft mij altijd een heel vrij gevoel, niks van stof wat in de weg zit, en misschien net dat beetje extra om een 6c te klimmen. denk dat het vooral tussen de oren zit.![]()
verder is het natuurlijk altijd fijn om je rug en schouderspieren te laten zien aan de meisjes in de hal
in de zomer, buiten op de rotsen, kun je je wel voorstellen dat alles wat je niet aan hebt scheelt, het is er warm genoeg. overigens vindt een klimvriendin van me dat niet alleen mannen het recht zouden moeten hebben om topless te klimmen, en dus doet zij dat ook.![]()
en nu weer ontopic: zo te zien moeten er nog heel wat maagden genueckt worden!!![]()
die kende ik nog niet.quote:op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
mijsjes
quote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
nu heb ik altijd de beste bijbaantjes dus kom ik sowieso veel meisjes tegen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
groningen toevallig?quote:op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:
[..]
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenen die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers
dus dat schijnt wel te helpen.
ik klim over 6 maanden gewoon 7aquote:op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef sport_life het volgende:
[..].
ik wens je veel succes!!. meestal word er toch wel verwacht dat je minstens tegen de 7a klimt
.
* sport_life gaat misschien wel kliminstructeur worden, maar ik heb dan ook ruime klimervaring en diverse cursussen gevolgd!.
gfeliciteerd, en zo hoort het.quote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
onlangs ben ik dan eindelijk ontmaagd![]()
![]()
![]()
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.![]()
![]()
samen wakker worden rulez...quote:het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keerquote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
mispoes meld zich weer even...
onlangs ben ik dan eindelijk ontmaagd![]()
![]()
![]()
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.![]()
![]()
we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen.![]()
bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.
het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het welquote:op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer.
ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.quote:op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef nozem het volgende:
[..]
die kende ik nog niet.![]()
ah ,sorry, je bent dyslectisch. altijd een goed excuus he?![]()
waarom probeer je me nou weer te fok!kenquote:op zondag 20 november 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.
achter elkaar? ik denk het ook jaquote:op zondag 20 november 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het wel![]()
dus toch wel!quote:op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer.
tmiquote:op zondag 20 november 2005 18:34 schreef mispoes het volgende:
[..]
dus toch wel!want dat heeft ze me zelf verteld. ze was er zelf ook verbaasd over en geloofde eigenlijk niet dat ik hier zo onevaren in ben. ze zei dat ik precies de juiste plekjes wist te vinden.
![]()
en ik had zelf ook wel in de gaten wanneer ze klaar kwam (hevig schudden/trillen, kreunen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |