ik zou voor de hoeren gaanquote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?quote:op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wellich ooit, maar nu nog niet.
dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.quote:op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef joeyt het volgende:
[..]
wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?
post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doenquote:op donderdag 10 november 2005 11:20 schreef joeyt het volgende:
[..]
misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...
joey noemt geen namen\, maar wilt best foto's plaatsen
ik doe niet stoer, ik doe grappigquote:op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doen
quote:op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik doe niet stoer, ik doe grappig
en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.quote:op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef weirdmicky het volgende:
volgens mij is het ook heel belangrijk durven om te gaan met vrouwen. constant focussen op een relatie is natuurlijk slecht, want je vergeet dat je ook gewoon leuk contact kan hebben met vrouwen. zo leer je ook meer omgaan met vrouwen, want ja, het blijven rare wezens natuurlijk
besides, als je eenmaal vrouwen écht leert kennen (vriendschappelijk) kan je ze zelfs vragen waarom het niet lukt. zorg wel dat je een eerlijke aantrekt en dus niet een meid die zegt: "nee joh, er is helemaal niets, ik snap het óók niet!" want dat is natuurlijk crap. het gebeurt niet om een reden, en dat kan lef, charisma, pech of een kleine piemel zijn.
wm has spoken.
quote:op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
sex met vrouwen blijft waardeloos over t algemeen. uitzonderingen daargelaten...quote:op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
nee dat wilde ik niet zeggen...quote:op zaterdag 12 november 2005 20:36 schreef illusions het volgende:
nee met mannen is lekker wou je zeggen.
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.quote:
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai hequote:op zondag 13 november 2005 13:30 schreef breetai het volgende:
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.
ja, best wel.quote:op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai he![]()
quote:op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef meteora het volgende:
topic lijkt wel uitgestorven ineens.
dan maar een poging om het terug op gang te brengen.![]()
ik ben gister weer uitgeweest naar de discotheek hier in de buurt. op zich weer niet veel gebeurd eigenlijk, maar toch een hele leuke avond gehad.![]()
ook nog wel staan dansen wat voor mijn doen heel wat is. niet met meiden maar toch. binnenkort moet er toch wel iets veranderen denk ik.
![]()
quote:op zondag 13 november 2005 13:33 schreef breetai het volgende:
ja, best wel.
dit kan niet goed blijven gaan. veel plezier vooralsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |