Dan zou het dus inderdaad wel eens een soort van straatoorlog kunnen worden...quote:The town had been previously untouched by the violence. Some residents demanded that the army be deployed, or that citizens rise up and form militias. At the school gate, the mayor tried to calm tempers.
"We are not going to start militias," Mayor Alain Outreman said. "You would have to be everywhere."
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripasquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Helaas, zo intelligent ben ik niet.
Misschien ben ik wel een kloon van haar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripas
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripas
Correct, maar waar zie je tegenwoordig nog een stenegooier met een stinkende jas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
O, maar ik word wel genoemd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komen
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als meest nutteloze user zeker
je geur versprijdt zich op internet. en ik kan je zeggen dat het stinkt naar angst, ongewassenheid, armoede en bagetallisatie op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Correct, maar waar zie je tegenwoordig nog een stenegooier met een stinkende jas?
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leestyquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.
Mogelijk. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je geur versprijdt zich op internet.
Vooralsnog blijkt het tegendeel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leesty
? Dat zegt niet veel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.
zegt iets over de oude fok! toen de wereld nog niet gedomineerd werd door ransapen die hun zin met geweld willen doorvoeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leesty
waar blijkt dat uit dan? ik heb de verkiezingen goed doorgelezen. en de namen van de gebruiksters sigme en Floripas werden heel erg vaak genoemd. typisch natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vooralsnog blijkt het tegendeel.
angst. anderen lossen dat wel voor je op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mogelijk. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk.
Angst: Dat beaam ik.
Ongewassenheid: Op het moment klopt dit.
Armoede: Relatief en ik durf wel te zeggen dat daar geen sprake van is.
Bagatellisatie op de verkeerde momenten: Oneens. Realisme wanneer het nodig is, zou ik eerder zeggen.
Nu is het volgens CNN weer rustig, er is een 'vredesmars', maar volgens mij stelt dat niets voor, te zien aan de hoeveelheid mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat is de huidige status nu in Parijs.
Ja, volkomen ontopic sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |