Die krijg je ook zolang sakozy zo door gaat als ie nu doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef SCH het volgende:
Triest hoor: al die hormonale gedrochtjes hier die zo hopen op een burgeroorlog. Waanzinnig
de toekomst zal het leren beste troll.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, moest je ook eens doen, dat denkt wat helderder.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef SCH het volgende:
Triest hoor: al die hormonale gedrochtjes hier die zo hopen op een burgeroorlog. Waanzinnig
Ben ik trouwens de enige die telkens als hij die kop van Sarkozy te zien krijgt steeds aan "Rocky" moet denken ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef salutem het volgende:
[..]
Die krijg je ook zolang sakozy zo door gaat als ie nu doet.
nooit niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, wetend dat er geen burgeroorlog komt in Europa.
wel wetend dat er langzamerhand een taboe gaat rusten op 1 van jouw favorietste politieke instrumenten: het pappen, pamperen && nathouden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, wetend dat er geen burgeroorlog komt in Europa.
Je weet wel veel van me. Eerst vind ik Zjirinovski ontercht een fascist en nu is pappen, pamperen && nathouden een van mijn favoriete politieke instrumenten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wel wetend dat er langzamerhand een taboe gaat rusten op 1 van jouw favorietste politieke instrumenten: het pappen, pamperen && nathouden.
Wat stem je dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je weet wel veel van me. Eerst vind ik Zjirinovski ontercht een fascist en nu is pappen, pamperen && nathouden een van mijn favoriete politieke instrumenten.
jij leest wel heel erg graag wat je wil zien he? als je over untermenschen begint dan sla je de spijker volledig mis.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen is dus gebleken dat dit topic er niet is om te praten over de rellen in Parijs, maar dat het een forum is geworden voor propagandisten die hopen dat door middel van een burgeroorlog eindelijk eens afgrekend kan worden met die minderheid van islamitische untermenschen, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb het ook niet over burgeroorlogen in Europa. Jij hebt het over "kleine relletjes".quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kortom, ik heb het niet over burgeroorlogen in Amerika, je klets uit je nek, het is irrelevant. Duidelijk.
Ja, dit zijn relatief kleine relletjes in vergelijking met de benodigdheden voor een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef klez het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over burgeroorlogen in Europa. Jij hebt het over "kleine relletjes".
is een tactiek. eerst bagettaliseren en dan kritiek geven op mensen die dat gebaggetaliseer meer dan zat zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef klez het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over burgeroorlogen in Europa. Jij hebt het over "kleine relletjes".
Jij kletst dus uit je nek.
je weet erg veel van burgeroorlogen en het ontstaan ervan. verklaar je nader, ohh allesweter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dit zijn relatief kleine relletjes in vergelijking met de benodigdheden voor een burgeroorlog.
Een negatief hoef je niet te bewijzen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet erg veel van burgeroorlogen en het ontstaan ervan. verklaar je nader, ohh allesweter.
We hadden het moeten weten, ook les gekregen in het debatteren door Filip De W. van net over de grens ?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een negatief hoef je niet te bewijzen.
gelukkig zijn dit allemaal uw woorden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen is dus gebleken dat dit topic er niet is om te praten over de rellen in Parijs, maar dat het een forum is geworden voor propagandisten die hopen dat door middel van een burgeroorlog eindelijk eens afgrekend kan worden met die minderheid van islamitische untermenschen, zoveel is wel duidelijk.
ff serieus nu. Of schaam je je?quote:
wat kletst u danquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken.
Een burgeroorlog is het vuile werk opknappen? Vuil werk is dus iets dat gedaan moet worden, maar wat niemand wil. Oftewel: jij vindt dat een burgeroorlog nodig is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al zei, slaap zacht. laat de anderen het vuile werk maar opknappen. kan je dadelijk weer lekker kritiek gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |