Dan zou het dus inderdaad wel eens een soort van straatoorlog kunnen worden...quote:The town had been previously untouched by the violence. Some residents demanded that the army be deployed, or that citizens rise up and form militias. At the school gate, the mayor tried to calm tempers.
"We are not going to start militias," Mayor Alain Outreman said. "You would have to be everywhere."
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripasquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Helaas, zo intelligent ben ik niet.
Misschien ben ik wel een kloon van haar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripas
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. u kletst maar wat. een soort Floripas
Correct, maar waar zie je tegenwoordig nog een stenegooier met een stinkende jas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
O, maar ik word wel genoemd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komen
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als meest nutteloze user zeker
je geur versprijdt zich op internet. en ik kan je zeggen dat het stinkt naar angst, ongewassenheid, armoede en bagetallisatie op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Correct, maar waar zie je tegenwoordig nog een stenegooier met een stinkende jas?
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leestyquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.
Mogelijk. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je geur versprijdt zich op internet.
Vooralsnog blijkt het tegendeel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leesty
? Dat zegt niet veel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vijf maal beste schrijfstijl, een keer kroonprins.
zegt iets over de oude fok! toen de wereld nog niet gedomineerd werd door ransapen die hun zin met geweld willen doorvoeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
toch jammer voor u dan dat iedereen er over heen leesty
waar blijkt dat uit dan? ik heb de verkiezingen goed doorgelezen. en de namen van de gebruiksters sigme en Floripas werden heel erg vaak genoemd. typisch natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vooralsnog blijkt het tegendeel.
angst. anderen lossen dat wel voor je op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mogelijk. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk.
Angst: Dat beaam ik.
Ongewassenheid: Op het moment klopt dit.
Armoede: Relatief en ik durf wel te zeggen dat daar geen sprake van is.
Bagatellisatie op de verkeerde momenten: Oneens. Realisme wanneer het nodig is, zou ik eerder zeggen.
Nu is het volgens CNN weer rustig, er is een 'vredesmars', maar volgens mij stelt dat niets voor, te zien aan de hoeveelheid mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat is de huidige status nu in Parijs.
Ja, volkomen ontopic sorry...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat is de huidige status nu in Parijs.
Ja, volkomen ontopic sorry...
Zijn CNN en BBC afgesloten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Een beetje informatie over de huidige situatie zou ik ook wel fijn vinden, westerse media zijn hier moeilijk te bereiken dus voorlopig is fok mijn beste bron.
mja. dit is zoveel geklets in 1 zin dat ik er niet eens meer op wil reagerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
De reacties die ik in dit topic al krijg. Daarnaast de reacties op mijn geweldige topics.
Tekenend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
mja. dit is zoveel geklets in 1 zin dat ik er niet eens meer op wil reageren
Tuurlijk niet, dit waait vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het leger nu nog al niet ingezet?
Zolang ze weer terug roeien....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dit waait vanzelf weer over.
Rare TT trouwens, alsof er een bataljon Afrikanen even zijn komen oversteken om de boel in de hens te zetten.
goed voor de Franse autoindustrie en dus voor de werkgelegenheidquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Frutsel het volgende:
Hoever laten die fransen het nog uitbreiden...
Weinig tot geen arrestaties en dagelijks honderden auto's in de fik...
Lekker dan als je karretje daar staat...
of je synagoge, of je huis, of je kleuterschool...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Frutsel het volgende:
Hoever laten die fransen het nog uitbreiden...
Weinig tot geen arrestaties en dagelijks honderden auto's in de fik...
Lekker dan als je karretje daar staat...
Of je gehandicapte tante in een rolstoel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of je synagoge, of je huis, of je kleuterschool...
of een politieagent die met scherp beschoten wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of je gehandicapte tante in een rolstoel.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet.
Een "opstand" dus inderdaad, burgeroorlog is wel wat veel gezegd om nog even terug te komen op die discussie (zeker omdat het hoofddoel van die rellende jongeren overheidsgebouwen en hulpverleners zijn, en geen specifieke bevolkingsgroep).quote:Says a French interior ministry official: "If these things continue and spread to places like Lyon, Toulouse and Strasbourg, we'll have a state of insurrection." If that happens, the real debate about how to integrate France's poor people will be postponed again. And the fire next time could be even worse.
Je bedoelt natuurlijk: Meteen een mooi excuus om islamieten voor de rest van hun leven in concentratiekampen te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef McCarthy het volgende:
Meteen een mooi excuus om dat tuig voor de rest van hun leven in werkkampen te plaatsen.
BBC volledig, CNN komt zelden door de censuur heen, bijproductje van het geweldige communisme van Mao.quote:
nee, zit in Ivoorkustquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het leger nu nog al niet ingezet?
kan jij eens ophouden met je domme gelul over praktijken die absoluut niet vergelijkbaar zijn. gewoon lekker terug naar het land waar ze tijdens rellen keihard door hun kop worden geschotenen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: Meteen een mooi excuus om islamieten voor de rest van hun leven in concentratiekampen te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |