Ik ook, met dezelfde reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Met de adblock extensie van Firefox. En sterker nog, ik heb dat juist gedaan voor die jostidingen inderdaad.
Je moet ff t lijstje copieren jezelf erin zetten en stemmen maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef demins het volgende:
Ben ik er al uit gestemd? Of heb ik er nooit ingestaan?
Wie moet je kietelen om er in te komen?
Niemand!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef demins het volgende:
Ben ik er al uit gestemd? Of heb ik er nooit ingestaan?
Wie moet je kietelen om er in te komen?
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiechtquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
Hierbij de aangepaste lijst![]()
De motivatie van Peter6000 is ontoereikend en wordt derhalve niet opgenomen![]()
Cuall krijgt er als troost 2 punten bij wegens onterecht bashen
Peter6000 verliest er 2 door zijn ontoereikende motivatie
Cuall 19
10 strafpuntenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiecht
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:
ik denk telkens een foto van Tanja te zien (verzekeringen reclame)quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
Die zie ik dan weer nooit. Zal wel flash zijn, dat werkt bij mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:10 schreef avonne het volgende:
ik denk telkens een foto van Tanja te zien (verzekeringen reclame)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiecht
www.denieuwezorgverzekering.nlquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
18 strafpunten!quote:
Ah, bedankt!quote:
owquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:17 schreef cuall het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb er van Jappie 2 gekregen en dan nog mijn bonuspunten voor het onterecht bashen en de onvoldoende motivatie van Peter6000
wordt het dus............19
mag je 4 mensen punten geven ?quote:
Neej 3 mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag je 4 mensen punten geven ?
ah joh...la gaan...dat mokkel is niet niet goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dikke sanctie opleggen, bijvoorbeeld de helft van haar punten overhevelen naar Versabommie, DAT zal haar leren!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah joh...la gaan...dat mokkel is niet niet goed![]()
![]()
Nee 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga je je punten niet netjes delenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dikke sanctie opleggen, bijvoorbeeld de helft van haar punten overhevelen naar Versabommie, DAT zal haar leren!
Trouwens Muizemeis is vanaf dag 1 niet haarzelf dus die zal er niet lang bij staan! Met haar tactiek win je echt de pot niet!
Ik vroeg gisteren nog aan muizemeis wie ze nou eigenlijk was en ze wist het zelf niet eens meer. Haar woorden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
Ik hoorde muizemeis en cuall straks praten over jou, Jappie. Ik hoorde niet precies wat ze zeiden, maar volgens mij gingen ze jou er uit stemmen.
En versabommie, van jou zeiden ze dat je kleine schapen was of zo? Ik verstond het niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |