quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je kan ook nu posten loopt toch door elkaar
Ik hou het toch maar op één keer per dag. Lijkt me wat eerlijkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar t goede lijstje aanhoud
lovebearquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
Als je maar t goede lijstje aanhoud
1 keer is grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:38 schreef cuall het volgende:
Wel het juiste lijstje nemen héom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 keer is grappig.
2 keer is fijn voor Lieske, dan snapt zij het ook.
3 keer en vaker is Dido.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op één keer per dag. Lijkt me wat eerlijkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging ook niet over iemand in het bijzonder hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb maar één keer gestemd hoor!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er wordt hier gewoon niet goed opgelet en onjuist gestemd, dat heb ik alleen eventjes gecorrigeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*proest*quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb maar één keer gestemd hoor!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er wordt hier gewoon niet goed opgelet en onjuist gestemd, dat heb ik alleen eventjes gecorrigeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 keer is grappig.
2 keer is fijn voor Lieske, dan snapt zij het ook.
3 keer en vaker is Dido.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ook niet over iemand in het bijzonder hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Menno is evil.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog even en dan ben ik de Menno van dit topicJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij moet ook nog 9 uur wachtenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Menno is evil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het schijnt dat hij banden heeft met Al Quendaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb my-smilies.de geblocked, èn animaties uitstaan. Ik heb dus een hoop moeite moeten doen om jouw bericht te ontcijferen, maar het is gelukt.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb my-smilies.de geblocked, èn animaties uitstaan. Ik heb dus een hoop moeite moeten doen om jouw bericht te ontcijferen, maar het is gelukt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, nu ineens weer wél?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij moet ook nog 9 uur wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe doe je dat?quote:
Met de adblock extensie van Firefox. En sterker nog, ik heb dat juist gedaan voor die jostidingen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Gert het volgende:
Hoe doe je dat?
Verdwijnen dan ook die über-trieste josti-smilies van regenworm?
Is goed letten we op elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
lovebearom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal wel op je letten mag niet sjoemelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
stemmen en jezelf even op 15 pnt in het lijstje zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef Ferdii het volgende:
ik sta er niet bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan ik mezelf nog toevoegen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop