Niemand?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:31 schreef Zw0rld het volgende:
Als ze ons fokkers nou in dat huis zouden stoppen.
Hoelang houden we met elkaar uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer gaat er bloed vloeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg Pinball je bent lief hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach, weet je wat, ik ga gewoon even helemaal, compleet offtopic. Tot nu toe doen we ongeveer 1 lijstje per 20 posts, dus die ene van mij kan er ook nog wel bij.
Ik ga dan zaniken over het feit dat half Nederland plotseling dysletisch is als ze op hun MSN taal aangesproken worden, terwijl 80% gewoon luie flikkers zijn voor wie het teveel moeite is om enigszins normaal te typen. Dus liever 1 keer mijn (oprechte) excuses aanbieden aan iemand met dyslexie, en 10 keer proberen om de ergste MSN taal uit te bannen.
Ik heb gezien hoe de invoering van rekenmachines (een hulpmiddel om te rekenen) ons vermogen om te hoofdrekenen in enkele jaren tot bijna 0 heeft gereduceerd.
Ik ben doodsbang dat SMS, MSN en IRC (hulpmiddelen om te communiceren) hetzelfde effect gaan hebben op ons vermogen om met elkaar te discussiëren.
Dat rekenen boeit me niet, maar ik denk dat communicatie essentieel is voor een samenleving. En van een incidentele tussen-n of d/t fout lig ik niet wakker, maar als het vermogen van mensen om met elkaar gedachten uit te wisselen niet meer verder gaat dan 'Sup, tgawel :S, Btje veel ni? d8 ff l8er' denk ik dat we slecht bezig zijn.
Dus mijn gezeik over taal is gewoon mensenliefde, niets meer en niets minder. Een rare verdaaide vorm misschien, maar toch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, ik ben mijn ei weer kwijt.
waag het eens, gaat je punten kosten hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Jappie het volgende:
Mooi Lijstje cuall...tijd om het maar weer eens grondig door de war te schoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik als een roel van bed naar bed zou vliegen maar dan zonder vage mannenregels...gewoon flowerpower in het bb huis zeg ik dan !quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Pinball je bent lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar gaat niet overal op.
Irl kan ik ook goed communiceren,Ik lul je vaak de oren van t hoofd.
En msn taal soms is t te erg ja overal cijfers als woorden word er gek van.
Maar zal gek zijn als ik hele woorden ging schrijven als je de afkorting ook begrijpt.
Zoals mijn ni btje enz.
Zo ook ff mn ei kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nOU lOVebaAH, AH ziJn ERgERuH vARIanTUh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Pinball je bent lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar gaat niet overal op.
Irl kan ik ook goed communiceren,Ik lul je vaak de oren van t hoofd.
En msn taal soms is t te erg ja overal cijfers als woorden word er gek van.
Maar zal gek zijn als ik hele woorden ging schrijven als je de afkorting ook begrijpt.
Zoals mijn ni btje enz.
Zo ook ff mn ei kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nOU lOVebaAH, AH ziJn ERgERuH vARIanTUh!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja mooi mooi ...daar kan ik me echt he-le-maal kapot aan ergeren ...die breezerdebielen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel mooi met ondertoon dat je dat uit je krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja mooi mooi ...daar kan ik me echt he-le-maal kapot aan ergeren ...die breezerdebielen!
Sowwie...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
Piepel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
Piepel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben net Tanja, dusse... zou je uberhaupt met mij in 1 huis willen?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
Ik heb hier toch iets goed te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb alle stemmers van vandaag (tot nu toe) op een rijtje gezet
Ben uitgegaan van een start van 17 punten
Zaterdag 5 nov
-knip-
Teamlead
day --
muizemeis ++
peter6000 ++
SuperMOM
Ik geef Muizemeis 2 punten en ook avonne geef ik 2 punten , tevens geef ik Flugeltje 2 punten (mag geen - punten geven heb ik door
-knip-
De bijgewerkte lijst (echt eerlijk gedaan hoor)
-knip-
Muizemeis: 21
-knip-
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet dat ik pérse voor chaos wil zorgen hoor... maar als ik begin met 15 en ik krijg er twee keer twee stemmen bij...
kijk dát ik ga winnen, oke, maar dan wel eerlijk heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
Ben uitgegaan van een start van 17 punten
Geweldig, en daar lees ik overheenquote:
Ja hoor, en als je ook mee wilt doen moet je jezelf aan de lijst toevoegen, start met 17 punten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef Kolomo het volgende:
Heeft iedereen al gestemd vandaag ofzo, dat er zoveel niet-lijstjes-posts staan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne, mag je ook stemmen als je zelf niet in de lijst staat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het principe ken ik uit het 'gewone' survival game topic. Ik zal eens kijken, eigenlijk moet ik eerst weer even wat meer gaan posten, ben een tijdje behoorlijk afwezig geweest door vakantie. Maar ik stond van de week wel nog op nr 69 van het absolute post-aantallen lijstjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, en als je ook mee wilt doen moet je jezelf aan de lijst toevoegen, start met 17 punten.
Bovenaan vermelden wie je nomineer, welke punten je geeft en je moet het motiveren
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb niemand -- gestemdquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zo moet ik nu op mijn knietjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop