quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef Bocaj het volgende:
Ja, ik lees vaak de dagboeken op talpa en dan mis ik blijkbaar nogal eens wat....![]()
Volgens mij niet... Het is trouwens toch te koud buiten... Het zijn en blijven watjes daar in dat huis!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef luciano het volgende:
Jacuzzi was / is onderdeel van het rantsoen , zeker weten .
Ze hebben wel gelijk hoor. Is duidelijk vermeld dat ze tijdens het rantsoen niet meer van de jacuzzi gebruik mochten maken. Rantsoen is over, dus jacuzzi mag ook weer IMO.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Een paar bewoners denken dat ze weer de jacuzzi mogen gebruiken. Volgens mij heeft dat niets te maken met het rantsoen, maar was het gewoon een sanctie. Die hoeft dus niet te eindigen vandaag.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Even de tekst erbij
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoord mijn rust
Ja, dat is Peter, ja dat is Peter
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
dat komt door Peter, dat komt door Peter
Peter is mijn ideaal
Grijze trui en rode sjaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
Peter vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Peter, want zo is Peter
Peter, Peter zie je niet
dat ik ziek ben van verdriet
Peter ik ben verliefd
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk hoor. Is duidelijk vermeld dat ze tijdens het rantsoen niet meer van de jacuzzi gebruik mochten maken. Rantsoen is over, dus jacuzzi mag ook weer IMO.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Even de tekst erbij
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoord mijn rust
Ja, dat is Peter, ja dat is Peter
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
dat komt door Peter, dat komt door Peter
Peter is mijn ideaal
Grijze trui en rode sjaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
Peter vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Peter, want zo is Peter
Peter, Peter zie je niet
dat ik ziek ben van verdriet
Peter ik ben verliefd
iq 150+quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: Was echt geen speld tussen mijn ouders door te krijgen!
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffen
Net als een serieus verstoord zelfbeeld lijkt een irritante stem wel onderdeel van de selectiecriteria.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft Roel toch eigenlijk een enorme zeikstem.
Ik wou net zeggen, het bubbelbad is heeel goed voor de roddels en stiekum ouwehoeren. Maar wel zonder de bubbels, want die zijn kut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...
Behoorlijk goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
Net als een serieus verstoord zelfbeeld lijkt een irritante stem wel onderdeel van de selectiecriteria.
Chantal, Rob, Nathalie, Lieske, Roel scoren allemaal behoorljik op dat gebied.
Qua onverstaanbaarheid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef ChantalC het volgende:
De jacuzzi haalt het niet bij Ralluf!
Ook mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...
Nee qua gewoon leuke streams... Ralluf is leuker naar te kijken dan een bubelbad waar gesprekken niet te verstaan zijn...quote:
Het kan echt niet over jou gaan....quote:
Ja van mij mogen ze hem ook compleet afschaffen hoor. Maar vrees dat we er echt weer aan moeten gaan geloven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffen
Kutbubbels.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef MissX het volgende:
Ik wou net zeggen, het bubbelbad is heeel goed voor de roddels en stiekum ouwehoeren. Maar wel zonder de bubbels, want die zijn kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |