quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
Regenworm
Scanman
Foreverblue
Gert
LekkerSimpel
Isabeau
Jappie
CartWOman
Sanne
Bus Watcher
Peter600000000000
Help effe, dan pas ik het aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor. Helemaal topquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:24 schreef Day het volgende:
Ik wil er ook op!
En hier nog een paar users:
Kribbet
Loedertje
Delta
Milagro
Versabommie
Lovebear
Snaptnix
Falco
(of moet men eerst toestemming geven?)
staat dat in de voorwaarden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:27 schreef Day het volgende:
Oh shit!
Als je erop staat, mag je zelf niet stemmen, neem ik aan?
Het moet nog beginnen, de lijst wordt samengesteld en iedereen kan users toevoegen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef Oldbie het volgende:
Ik snap het niet geloof ik. Alle users doen toch mee? Nu zie ik een lijstje. Dus alleen die mensen doen mee? Of mag iedereen alleen op die mensen stemmen. Maar wie houdt er dan bij hoeveel punten iemand heeft? Of hebben de stemmers geen punten? Alleen de mensen op wie gestemd mogen worden?
Nu ik dit typ wordt het mezelf alweer wat duidelijker geloof ik.....ik kijk het nog even aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil ik wel even doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het moet nog beginnen, de lijst wordt samengesteld en iedereen kan users toevoegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is helder genoeg om een beginlijst te maken met 15 punten voor iedereen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ramptoeristen zijn uitgesloten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:29 schreef teamlead het volgende:
oke.. en nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoe stem ik nuJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heldin!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ramptoeristen zijn uitgesloten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel succes.quote:
Ach gossie. Moet je morgen naar een verjaardag doe APK ook nog naar tegen je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, waar blijft zequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Veel succes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik jou nou op de lijst zet, doe je mij dan ook?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop