elke dag toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dagquote:
Same problem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.
Jij hebt toch nog helemaal niet gestemd?quote:
quote:
morgen is iedereen dat allang vergeten hoorquote:
voor mij begint een nieuwe dag als ik opsta. maar jouw theorie zou ook best eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dag![]()
je heet toch niet toevallig tanja he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
ik ben een BB junkie
Aaaaaa, what a joy!quote:
NIETES.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaa, what a joy!![]()
Regenworm -- Like, as if.![]()
scanman mag nog even....
.... ik heb dit lijstje al ingevuld!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
NIETES.JIj speelt vals. Jij bent veels teveel met het spel bezig, je bent jezelf helemaal niet.
Pieperdepiep wapperdewap
Heeej thnxxxxxxxxxxxxxxxxx heee!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
supermom
zo weer paar voor lijstje haal m maar weg als je klaar ben
Scanman leest eerst even voorzichtig meequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
scanman mag nog even....
Thnx morgen ben ik weer vriendjes met iedereen ( ala Dido)quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
morgen is iedereen dat allang vergeten hoor![]()
over 21 uur weer, volgens sommigen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |