elke dag toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dagquote:
Same problem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt toch nog helemaal niet gestemd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Same problem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Same problem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
morgen is iedereen dat allang vergeten hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
Want ik voel dat ik genomineerd staom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor mij begint een nieuwe dag als ik opsta. maar jouw theorie zou ook best eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je heet toch niet toevallig tanja he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
ik ben een BB junkie
Aaaaaa, what a joy!quote:
NIETES.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaa, what a joy!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Regenworm -- Like, as if.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
scanman mag nog even....
.... ik heb dit lijstje al ingevuld!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
NIETES.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.JIj speelt vals. Jij bent veels teveel met het spel bezig, je bent jezelf helemaal niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Pieperdepiep wapperdewapJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeej thnxxxxxxxxxxxxxxxxx heee!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
supermom
zo weer paar voor lijstje haal m maar weg als je klaar ben
Scanman leest eerst even voorzichtig meequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
scanman mag nog even....
Thnx morgen ben ik weer vriendjes met iedereen ( ala Dido)quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
morgen is iedereen dat allang vergeten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over 21 uur weer, volgens sommigen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:11 schreef Gert het volgende:
Ik wil WEER stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop