Laat maar even, joh. Dan stemt SM toch morgen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mijn lijstje. Heb vanaf zijn stemmen, die van supermom er nog in gefrommeld.
Ja, inderdaad aangezien ik hier wel een beetje mag FOK!ken en BB kijken, kan ik eigenlijk nooit met de discussies meedoen omdat ik vanwege de telefoon(headset) absoluut geen geluid aan mag hebben en dus de gesprekken van de bewoners niet kan volgen.quote:
Das ook weer zo ja.......... Anders lig ik straks met m'n hele boeltje op het grond . Nog even en rol van de stoel van het lachen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Laat maar even, joh. Dan stemt SM toch morgen?
Anders begint de chaos weer opnieuw!![]()
Sorrie sorriequote:
Maak het gauw weer goed met jequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorrie sorrie![]()
Sjee zeg snapte het ff niet zo snelSorrie hoor hoop dat ik het nu door
Maar om me daarom nu - punten te geven
![]()
![]()
mij morgen twee extra he!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorrie sorrie![]()
Sjee zeg snapte het ff niet zo snelSorrie hoor hoop dat ik het nu door
Maar om me daarom nu - punten te geven
![]()
![]()
Ja, looop maar gauw weg. Jij hebt dit veroorzaaktquote:
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, inderdaad aangezien ik hier wel een beetje mag FOK!ken en BB kijken, kan ik eigenlijk nooit met de discussies meedoen omdat ik vanwege de telefoon(headset) absoluut geen geluid aan mag hebben en dus de gesprekken van de bewoners niet kan volgen.
Dit topic sprak echt zo tot de verbeelding, dat ik aanwijzigingen richting mijn beeldscherm begon te geven, daarna bij elk misverstand harder ging lachen tot het de aandacht trok van andere afdelingen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, inderdaad aangezien ik hier wel een beetje mag FOK!ken en BB kijken, kan ik eigenlijk nooit met de discussies meedoen omdat ik vanwege de telefoon(headset) absoluut geen geluid aan mag hebben en dus de gesprekken van de bewoners niet kan volgen.
Dit topic sprak echt zo tot de verbeelding, dat ik aanwijzigingen richting mijn beeldscherm begon te geven, daarna bij elk misverstand harder ging lachen tot het de aandacht trok van andere afdelingen.![]()
Sorry dat was ik en geloof me zo ben ik nooit![]()
je hoeft je niet te verdedigen. we snappen het zo ook wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg snap ik het eindelijk (en nee ik ben niet BlondT) gaat TS ervandoorHoe kan ik me nu verdedigen???
![]()
Ik luister naar mensen en collega's en maak van daar uit een planning.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?
ah, nogal vaag maargoed wel mysterieusquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik luister naar mensen en collega's en maak van daar uit een planning.![]()
zo'n interne nsb-er? of gaat me dat punten kosten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik luister naar mensen en collega's en maak van daar uit een planning.![]()
Waar blijft jouw lijst?quote:
Nee hoor, kost je geen punten, wel gemeenschapsgeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo'n interne nsb-er? of gaat me dat punten kosten?
Verkeerde spelletje APK. Straks begrijpen sommigen er helemaal niets meer vanquote:
dank jequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen. we snappen het zo ook wel.
elke dag toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dagquote:
Same problem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind dit léuk!
Maar ik mag dus pas over 21 uur weer stemmen.
Jij hebt toch nog helemaal niet gestemd?quote:
quote:
morgen is iedereen dat allang vergeten hoorquote:
voor mij begint een nieuwe dag als ik opsta. maar jouw theorie zou ook best eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja... precies... en wat gebeurt er ook alweer over 21 uur??? O verrek, dan begint er weer een nieuwe dag![]()
je heet toch niet toevallig tanja he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
ik ben een BB junkie
Aaaaaa, what a joy!quote:
NIETES.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaa, what a joy!![]()
Regenworm -- Like, as if.![]()
scanman mag nog even....
.... ik heb dit lijstje al ingevuld!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
NIETES.JIj speelt vals. Jij bent veels teveel met het spel bezig, je bent jezelf helemaal niet.
Pieperdepiep wapperdewap
Heeej thnxxxxxxxxxxxxxxxxx heee!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
supermom
zo weer paar voor lijstje haal m maar weg als je klaar ben
Scanman leest eerst even voorzichtig meequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
scanman mag nog even....
Thnx morgen ben ik weer vriendjes met iedereen ( ala Dido)quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
morgen is iedereen dat allang vergeten hoor![]()
over 21 uur weer, volgens sommigen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |