quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
HO stopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij lopen we nu al mis..........
Is hier het bordje "KUNNEN JULLIE LEZEN" nu ook al nodig
OK, de rest even wachten dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Ships moet + en - geven oke ff opnieuw oke?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
En je mag jezelf geen punten geven, deal?
Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
En je mag jezelf geen punten geven, deal?
Hallo! We zitten wel op FOK!, hè!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou. zie er sommigen best voor aan hoor. HeerlijkSimpel kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie OPquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hoeveel +++++ mag je geven en hoeveel -------- vor een user?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 ++ of 2 --quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hoeveel +++++ mag je geven en hoeveel -------- vor een user?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh wat erg!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:55 schreef teamlead het volgende:
caull hoort er wel bij jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, zondag weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:
even voor de duidelijkheid: we mogen nu pas weer zondag stemmen?
En: als een user eëlimineerd is, mag die user dan wel nog stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is in principe al zaterdag nu, dus zondag weer stemmen lijkt me iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, zondag weer.
Vind ik van wel, ja. Toch?
zal de laatste lijst er even bij pakken en aanvullen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Mijn instelling staat op 25 posts per pagina, waar is de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de laatste echte was van mij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Mijn instelling staat op 25 posts per pagina, waar is de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij deze:quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zal de laatste lijst er even bij pakken en aanvullen.
Alleen welke is de laatst kloppendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duhquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
nog wat namen avonne, flugeltje, BB scanner, Rica. Nu weet ik er echt even geen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop