quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Moet je morgen naar een verjaardag doe APK ook nog naar tegen je.
* geeft teamlead een opbeurende knuffelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:42 schreef Day het volgende:
De startlijst, op alfabetische volgorde:
APK: 15
Bong4002: 15
Bus Watcher: 15
CartWOman: 15
Day: 15
Delta: 15
Falco: 15
Foreverblue: 15
Gert: 15
Isabeau: 15
Jappie: 15
Kribbet: 15
LekkerSimpel: 15
Loedertje: 15
Lovebear: 15
Milagro: 15
Muizemeis: 15
Peter6000: 15
Regenworm: 15
Sanne: 15
Scanman: 15
Snaptnix: 15
Supermom: 15
Thevulture: 15
versabommie: 15
Zoalshetis: 15
Perfect!quote:
Je moet de lijst aanpassen en quoten.quote:
sorry zal het ff doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet de lijst aanpassen en quoten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jouwe heb de mijne al ge-edit. Perfect werkquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef Day het volgende:
Met welke lijst gaan we nou werken?
Zie dat Snaptnix er ook 1 gemaakt heeft?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
dan dus day --
muizemeis ++
peter6000 ++
Eh lieverd....lees de regels nog even, wil je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
Buswatcher: nooit meer gezien, in de eerste BB's wel en genoot er altijd van, waar ie hij gebleven?
Scanman: altijd scherp maar vaak bevooroordeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK: Altijd scherp en weet niet wat ik er aan heb?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(serieus)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert: Ja kan ik het vaak met zijn mening vinden (rare zin)
Peter60000: kan ik het ook wel mee vinden ondanks zijn Tanja verheerlijkingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CartWOman: is volgens mij de MOd hier dus neutraal?
Isabeau: Sja mine kind of girlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muizemuis: geweldige user lekker to the point
Versabommie: af en toe grof maar wel lekker directom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lovebear: denkt hetzelfde als ik denk ik (how youuuuuuu doinnnnnn?)
okequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
APK ++ voor het openen van dit topic
Day ++ voor het maken van de alfabetische startlijst
LekkerSipmel -- vanwege de simpelheid
APK: 17
Day 17
Bong4002: 15
Bus Watcher: 15
CartWOman: 15
Delta: 15
Falco: 15
Foreverblue: 15
Gert: 15
Isabeau: 15
Jappie: 15
Kribbet: 15
Loedertje: 15
Lovebear: 15
Milagro: 15
Muizemeis: 15
Peter6000: 15
Regenworm: 15
Sanne: 15
Scanman: 15
Snaptnix: 15
Supermom: 15
Thevulture: 15
teamlead 15
versabommie: 15
Zoalshetis: 15
LekkerSimpel 13
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop