Goh, Roel, jij ook hier?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WTF.....![]()
![]()
![]()
Hierbij nomineer ik avonne
1 punt mag ook, als je "een beetje" stemt, vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef Day het volgende:
Hey, jullie verneuken het spel nu al (weer)
Je moet op 3 mensen stemmen en 2 x - of 2 x + punten geven!!!
(en 2 x op een dag stemmen mag niet, vind ik)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik voel een wraak 'nominatie' aankomen
welk anders? je hebt de op toch wel gelezen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:46 schreef avonne het volgende:
[..]
1 punt mag ook, als je "een beetje" stemt, vind ik.
Anders kan je net zo goed 3x 1 punt geven
waarom zou ik ? Volgens mij heeft APK het zelf niet eens gelezenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk anders? je hebt de op toch wel gelezen?
pc eend? ken ik niet. in de op staat tot treurens toe dat je drie keer moet stemmen en -2 of +2 per dag mag uitbrengen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom zou ik ? Volgens mij heeft APK het zelf niet eens gelezen
Met zijn "2 keer stemmen mag"
![]()
Trouwens, is PC Eend al geband voor die uberhaupt mee mag doen?![]()
Thnxxxxxxx Scan ik snapte het ook ff nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef scanman01 het volgende:
Moet je -2 of +2 geven? Of mag het ook -1 of +1?
Mwah... als je 1x per twee dagen zou mogen stemmen, dan zou je hetzelfde kunnen beweren over het 1 keer per dag stemmen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens, anders kun je net zo goed iedere dag 3x +4 of -4 geven
iemand die het nu uberhaupt nog wel snapt heeft bij voorbaat verlorenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Thnxxxxxxx Scan ik snapte het ook ff niet![]()
Zo moeilijk is het niet hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:58 schreef doka het volgende:
[..]
iemand die het nu uberhaupt nog wel snapt heeft bij voorbaat verloren![]()
Misschien heeft het met het uur van de dag te maken.quote:
oke, dan zijn al die mensen in dit topic die het snappen domquote:
Nee hoor ik ben er nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom zou ik ? Volgens mij heeft APK het zelf niet eens gelezen
Met zijn "2 keer stemmen mag"
![]()
Trouwens, is PC Eend al geband voor die uberhaupt mee mag doen?![]()
AHUM...ik moet nu even zeggen dat ik de schuldige ben. Heb namelijk de startlijst gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er nog
Ik heb nog nooit een ban gehad omdat ik zo liev ben![]()
APK heeft mij er bewust niet bijgezet omdat hij weet dat dat hem minpunten gaat opleveren
oke, mijn foutquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:10 schreef Day het volgende:
@ Doka, dat zeg ik niet, maar het is wel een kwestie van even lezen voordat je begint.![]()
OMG van APK kon ik het begrijpen, maar van jou....quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
AHUM...ik moet nu even zeggen dat ik de schuldige ben. Heb namelijk de startlijst gemaakt.![]()
Maar je naam kan er zo bij, geen probleem! (hoop niet dat dit me minpunten gaat opleveren?)
@ Doka, dat zeg ik niet, maar het is wel een kwestie van even lezen voordat je begint.![]()
Zols ik en jijquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
oke, dan zijn al die mensen in dit topic die het snappen dom
Om het leed toch nog wat te relativeren hier een lijstje waar je zelfs in de top 10 staatquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
Heerlijk, ik kom in geen van de lijstjes voor.![]()
Dat betekend dat ik toch nog een leven heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHITSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:58 schreef doka het volgende:
[..]
iemand die het nu uberhaupt nog wel snapt heeft bij voorbaat verloren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |