da's pas een dagindeling....quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef just me het volgende:
* just me gaat even snel douchen en dan croissantjes kopen![]()
sow, mijn ogen zijn ook uitgestokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:52 schreef Sanne het volgende:
Ik blijf nog even fijn in bed liggen met mijn kat en de streams op mijn buik.
Owww wat ben ik toch blij met mijn nieuwe laptop
de haan? pleur de sprinkler maar aan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:00 schreef Sanne het volgende:
Als ie dan drummer wordt van een beetje een leuke band is het geen probleem, maar stel het wordt de fanfare.
BB gooi die haan maar aan, tis 9 uur!
Ow dat vind ik eigenlijk ook wel een beter idee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
de haan? pleur de sprinkler maar aan!
Met alcohol in plaats van water!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:06 schreef versabommie het volgende:
de haan? pleur de sprinkler maar aan!
quote:
Toch is die touwtjespop wel in vorm. Ik weet niet of ik zijn discipline nou bewonderenswaardig vind of alleen doodeng.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Rob is aan het sporten in de tuin.
Nou, dat kan allebei, maar hij is er iig niet pas onlangs mee begonnen. Dus ik denk dat hij thuis ook veel sport.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me zo afvraag is...zal Rob dit thuis ook zo doen of is dit om de kijkers te laten denken dat hij heel sportief is...
Dat merken we donderdag wel @ the exitquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me zo afvraag is...zal Rob dit thuis ook zo doen of is dit om de kijkers te laten denken dat hij heel sportief is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |