wijn, gvd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
bier! vodka! bg! successtopic~!
nope , ik kan niet meer aftrekken , heb een kapotte zaadstreng dingesquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef teknomist het volgende:
Wel jammer BG, nu ben je lekker dronken en GEIL en dan ligt er geen lekker mokkel in je bed te wachten.
Toch maar weer aftrekken op dat boek over illuminati.
quote:
en kruidnotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:56 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
wijn om 2:00 s'nachts![]()
en owja , ik zit ook aan de rum-cola , maar om er nu een topic over te openen.....![]()
veel te veel tekst na zoveel wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nope , ik kan niet meer aftrekken , heb een kapotte zaadstreng dinges
duus dat is een pprobleem enzo
maar je kuntt altijd nog meiden verwennen... mits ze in je omgeving zijn en het willen , das het 2e
en ik geloof niet in dat illuminati de wereld besturen , de illuminati was een organisatie van mensen die wel macht hadden maar geen durability om het maar in het engels te zeggen hehe.
de wereld is al erg genoeg af met de voorgrond.
vodka is en blijft wel een ok product van deze wereld dan ...
rusland voor de win.
quote:
krijg ik die ook bij die fles jenever?quote:
ik lust geen bacoquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
*schenkt een baco in voor MissyMirjaM en pleurt die fles wijn uit t raam![]()
]ja hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
krijg ik die ook bij die fles jenever?
Schande, baco is ranzig, zonde van de wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
*schenkt een baco in voor MissyMirjaM en pleurt die fles wijn uit t raam![]()
eujm.....quote:
]hmmvooruit dan maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
eujm.....
apfelcorm dan?![]()
ik heb niet veel in huis enzo![]()
dan koop ik zelf wel een zakquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]ja hoor
gaat ie wel 7,50 eurokosten
wijn is dus ranzig , zeker op dit uurquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:59 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Schande, baco is ranzig, zonde van de wijn
meer ijs dan apfelcornquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]hmmvooruit dan maar
mits goed koud
kan je nog uecken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei dus
zonder piele is Bg ook nog een stud
laat je trekken!quote:
Heb je een tennis-arm nu?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:04 schreef teknomist het volgende:
Lekkere wijven, ik heb geen kapotte zaadstreng. Komt dus allen hier!.
Ja , wij allemaal , jij ook zo te horenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
jullioe zijn allenmaal nog nuchtern hodvcer
Ik heb vast net zoveel gezopen als jouwquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
jullioe zijn allenmaal nog nuchtern hodvcer
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
kapotte zaadstrengen zijn okay, gillende murmels zijn bad.
wat mot je diikkke kloe?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
kapotte zaadstrengen zijn okay, gillende murmels zijn bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |