hoiquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie krijgen de groeten van hallo_mensen die in Köln zit
Dohquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En messenga maakt weer een nieuw topic![]()
Ik denk wel eerder hoorquote:
ja wel lekker, toetsweek over & weekend.quote:
quote:
vrouwen met minirokjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Boeman het volgende:
teringggg, ik keek net korfbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;:D; :d :d
;d :d :d;
;d
!!11111!!!!111111!!!1!!1
kutsport
de usericons zijn denk ik weggehaald door dat gezeik van die keerl met die gorillaz avatarquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
frügah was de OP anders
Ik ga denk ik ook filmpje kijken als de tv vrij isquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo filmpje kijken en kijken of ik nog gewild ben vannacht.
Nu ik er ben wel ja, en het ziet er naar uit dat het zo nog wel even door gaatquote:
Das kutquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef C2C het volgende:
[..]
ja wel lekker, toetsweek over & weekend.
alleen op school zijn er dus meerdere repetities waar meer dan de helft een onvoldoende heeft
k weet daar me cijfers nog niet van
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Boeman het volgende:
kutsport
zeg eens wat poolsquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
frügah was de OP anders
Bij mij is de tv altijd vrijquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook filmpje kijken als de tv vrij isOpstap ga ik niet meer vandaag
morgen mischien weer
Damn ik hoorde al geschreeuw, dacht dat iemand ontvoert werdt, zou bijna 112 gaan bellenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Boeman het volgende:
teringggg, ik keek net korfbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;:D; :d :d
;d :d :d;
;d
!!11111!!!!111111!!!1!!1
kutsport
Mwoh, vind deze wel beter. Is tenminste minder 'druk' dan die anderequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
frügah was de OP anders
je zegt het alquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrouwen met minirokjesen snorren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
Haj. Ben er weer.![]()
Kom ik in de Fenix, bijna niks te doen. Dat meisje nergens te zien, ik bellen op haar mob. pakt ze niet op en had geen zin om de halve nacht daar te blijven hangen dus maar naar huis gegaan.Pech voor haar dan.
![]()
Dat ben je toch ook al niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Je kan dus zien dat ik niet meer jong ben
Ach je kan ook niet alles hebben hoorquote:
Blijkbaar niet maar -O_quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach je kan ook niet alles hebben hoor
Altijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef C2C het volgende:
[..]
ja best wel, t zou wel mooi zijn als ik dit jaar in een keer haal
Precies, nog een echte puberquote:
doodquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Tyfus waar zijn de plaatjes heen ?
Jij 21quote:
Goed van mij hequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Mooi dat relnicht ELMaikel niet in deze OP staat
Ach.quote:
Op mijn kamer ook en die is groter als die hier benedenquote:
Wacht maar tot ie weer gaat zeurenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij bent nog ouder.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij 21
Ik ook![]()
En ben ik nog een beetje erg snel![]()
Dit moet niet kloppen
k doe nu havo 4, tot nu toe alles in een keer gehaald, dat wil ik ook zou houden, als het ff kan ook me rijbewijs en me scootercertificaat in een keerquote:
*eenschquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik wil mijn avatar weer gaan aanpassen, wie is het daar mee eens?
ja iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie lopen elkaar misquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach.![]()
Maakt niet echt veel uit, entree was toch maar ¤2,- vraag me alleen nu af of ik beter nog ff had blijven kunnen wachten.Zij zit misschien nu daar op mij te wachten.
![]()
* Eensch isquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
ja een rooie bal ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hey niet zeuren hequote:
Ze smst me maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie lopen elkaar misga er weer snel heen voor het te laat is
Ach, beetje film op bed kijken is relaxt hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn kamer ook en die is groter als die hier benedenMaar ik kijk liever hier film (roken enzo mag boven niet
![]()
)
op welke school zit jij eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, beetje film op bed kijken is relaxt hoor.
Aha okequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze smst me maar.Vind het wel goed met haar. Ik hoor morgen wel waar ze was, dan zie ik haar toch.
Ik heb een 37cm tv'tjequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik een 55cm op mn kamer van 3 bij 3,5quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een 37cm tv'tje![]()
Maar het is heel relaxt. Geen gezeur van anderen en lekker in bed liggen![]()
Zeg doe even normaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef Gizmore het volgende:
kook, alsk geen boot ging kopen hing er nu een tft van 80 cm aan de muurquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
70 Cm enzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mijn computerkast geeft mij stroomschokkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik krijg stroomstoot wapens !
Ik ben het ook helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, wel veel mensen die het met me eens zijn. Ik ga ff kijken of ik een leuke kan maken
Zonder peuken en bierquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
92cmquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
70 Cm enzovet oud ding, wel relaxt.
Ik heb geen ruimte voor een grote TVquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
70 Cm enzovet oud ding, wel relaxt.
@ T_T : Sluit deze ff uit medelijden met ModjePUB SlowChat #388: En nu?
Rook niet, drinken mag ik overal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zonder peuken en bierNee doe dan maar beneden
met jouquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van de opstelling (1e link in sig)
[..]
Gelukkig maar
Donequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef Messenga het volgende:
@ T_T : Sluit deze ff uit medelijden met ModjePUB SlowChat #388: En nu?
Mijne is ook eeuwig groot, past allemaal net.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor een grote TV![]()
Maar ik wacht geduldig af totdat de LCD tv's goedkoper wordenEen mooie 50cm LCD zou wel passen denk ik
![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Die foto topic van PUB SC was gaaf he?
Ik wacht nog op een SED-scherm, maar dat gaat nog wel een jaartje of wat durenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor een grote TV![]()
Maar ik wacht geduldig af totdat de LCD tv's goedkoper wordenEen mooie 50cm LCD zou wel passen denk ik
![]()
mijn zakgeld wat doe jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga straks de Samsung kopen, is maar 2000 euro
stijgende_sterquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Daaarrr is ie weer!! The moment you've all been waiting for!!
Mn oom en tante hebben ook zo'n soort ding, 1 meter zoveel in doorsnee met ingebouwde harde schijf zodat je programma's op kunt nemen. Gaaf ding is datquote:
Dat ding is mooiquote:
Aan een TV uitgeven misschienquote:
Drinken ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Rook niet, drinken mag ik overal.
Vetquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn oom en tante hebben ook zo'n soort ding, 1 meter zoveel in doorsnee met ingebouwde harde schijf zodat je programma's op kunt nemen. Gaaf ding is dat
eenschquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, vind deze wel beter. Is tenminste minder 'druk' dan die andere![]()
quote:
Zeker mooi ding, heb em al in de winkel zien hangenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ding is mooi![]()
Alleen een klein beetje duur.
Eerst nog maar eens een nieuwe computer en een digitale camera kopen en dan zie ik wel weer verder![]()
Neem je een krat mee naar je kamerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Drinken ik ookMaar dan is de koelkast zo ver weg
Dan moet ik telkens 2 trappen af en op
en dan worden mijn ouders iedere keer wakker
Roken doe ik wel en mag alleen beneden
Dus 2 redens om beneden te kijken
Gezellig , maar kut (wegens een lange schorsing - voetbal)quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hoe bevalt de vrijdagavond?
Lauw bierquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neem je een krat mee naar je kamer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef C2C het volgende:
[..]
de lcd's gaan in een half jaar 30 % zakken zij tweakers 1 maand geleden tegen mij![]()
Wat heb ik toch een mooi leven, er staat ook gewoon een koelkast op zolderquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neem je een krat mee naar je kamer![]()
![]()
hm, meestal lukt dat je in 10 minuten, je gaat langzamer tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
Meer dan 100 reacties in 1 kwartier.
Snap je nu waarom ik 's nachts vaak bij een vriendin ben, Heeft tering grote kamer, en een koelkast/vriezerquote:
Precies, maar ik zou wachten op SEDquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat zit allemaal goed
ik kan mijn TV inruilen dus scheelt me weer
ah mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat zit allemaal goed
ik kan mijn TV inruilen dus scheelt me weer
Wil ik ook nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga een klein koelkastje aanschaffen
Ik moet 1 trap af. maar mijn moeder wordt nogal gauw wakkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een mooi leven, er staat ook gewoon een koelkast op zolderIk hoef theoretisch gezien alleen naar beneden voor de wc en de douche
Geschorsd?! Wat beurt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gezellig , maar kut (wegens een lange schorsing - voetbal)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wil ik ook nogAlhoewel ik niet een hele kleine wil
Die dingen zijn helemaal gaafquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, maar ik zou wachten op SEDhttp://tweakers.net/nieuws/39294/
Die van mij dus ook, met als extra dat ze niet zo snel in slaap valtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet 1 trap af. maar mijn moeder wordt nogal gauw wakker![]()
Dat zijn monitoren tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n amerikaanse koelkastquote:
2 lcd's en 2 computers zijn veel makkleijker, gamen op de ene scherm en msnnen en fokken op de andrequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
Daarnaast wil ik nu eigenlijk niet weg achter de pc met mijn 2 schermen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die dingen zijn helemaal gaaf![]()
Maar dat zal nog wel tot 2009 ofzo duen voordat ze hier een betaalbare prijs hebben![]()
quote:Wat betreft de prijs hoeven potentiële kopers het niet te laten, aangezien deze ongeveer gelijk zal zijn aan LCD- en plasmaschermen van gelijk formaat.
quote:
Zo'n hele grote toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n amerikaanse koelkastDie wil ik ook als ik op mezelf ga wonen
lol lekker matig ook, moet je is zien hoe het hier in het dorp (ook bij uit wedstrijden) het er aan toe gaat bij voetbal bij paar vrienden van mequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb 'FUCK YOU' 'gezegd' tegen de referee
Okequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn LCD tv's in principe ook dus dat zegt niks
Het is erg matigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef C2C het volgende:
[..]
lol lekker matig ook, moet je is zien hoe het hier in het dorp (ook bij uit wedstrijden) het er aan toe gaat bij voetbal bij paar vrienden van me
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Herman? Als in: die gek van idols 1?
Precies, dus ik wacht nog wel even met LCD tv/monitor tot dat uit isquote:
sigaret erbijquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef stijgende_ster het volgende:
Alleen bier in de schuur.Wat te doen?!
1 pc met 2 schermen en een laptop met 1 schermquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef C2C het volgende:
[..]
2 lcd's en 2 computers zijn veel makkleijker, gamen op de ene scherm en msnnen en fokken op de andre
WTF dan al geschorsd? Waar voetbal je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb 'FUCK YOU' 'gezegd' tegen de referee
quote:
Die zijn echt coolquote:
In een zaal in hellevoetsluisquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
WTF dan al geschorsd? Waar voetbal je?
neequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Jullie kijken toch niet naar een herhaling
quote:
Aha. Maar 1 ding. Ik mag Jensen niet zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat wil je, het is elke dag tegenwoordig
Ken jij de serie Will&Grace?quote:
Daar kun je veel vreten en bier in proppenquote:
Ik op tv ook niet, radio is ie wel okquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Maar 1 ding. Ik mag Jensen niet zo
[..]
Ken jij de serie Will&Grace?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar kun je veel vreten en bier in proppen![]()
Radio wel. Vooral die imitatiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik op tv ook niet, radio is ie wel ok
quote:
Radio, ruud de wild, Rick van Velthuysen en Edwin Eversquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Radio wel. Vooral die imitaties
s_s: ATSC?
Ik vond friends wel ok, maar W&G vind ik dus echt weer niksquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt een leuke comedie(Friends 8ig iets)
Sex And The City!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Radio wel. Vooral die imitaties
s_s: ATSC?
Radio = 538quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Radio, ruud de wild, Rick van Velthuysen en Edwin EversOftewel radio 538
De enigste plek waar bij mij 2 kratten bier in passen is mijn krantentasquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]Zeker
Onderin zitten 2 laden en alleen daar passen al bijna 2 kratten in
En in die diepvries passen vele pizza's en magnetronvoedsel
Je moet er inderdaad van houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vond friends wel ok, maar W&G vind ik dus echt weer niks
Zekersquote:
Auto passen er nog meer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De enigste plek waar bij mij 2 kratten bier in passen is mijn krantentas![]()
Heel handig. 2 in de tas en 1 achterop en je hebt weer een vooraadje![]()
XFM is ook oke. als je van Dance houdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Beste radiozender die er ongeveer isSkyradio is flut
XFM. You Control The Frequencyquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
XFM is ook oke. als je van Dance houd
3FM is soms ook wel grappig.
SlamFM heeft ook wel humor soms.
We hebben geen autoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Auto passen er nog meer in
Ik heb nog 12 treetjes met elk 24 blikjes(halve liter) grafen walder
Fresh FMquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Slam FM is mental theo toch met de creep showquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Slam FM heeft wel leuke nummers, vooral vrijdag nachtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slam FM is mental theo toch met de creep showDie is opzich ook wel een beetje leuk
's ochtends is het ook lekker doorlullen en plaatjes draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slam FM is mental theo toch met de creep showDie is opzich ook wel een beetje leuk
Van umh Tarentino ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
KinK!!!!!!!!!!!!!!!!!
btw, ik ga Pulp Fiction kope
's Ochtends Evers staat op, 's middags Ruuddewild.nl (als het nog zo heet) en 's nachts Middenindenachtrickquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
's ochtends is het ook lekker doorlullen en plaatjes draaien
stijgende_sterquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik word gewoon fucking genegeerd.
Moiquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Heb ik ook weleens last van hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Dennis Ruyer was beter dan Ruud vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
's Ochtends Evers staat op, 's middags Ruuddewild.nl (als het nog zo heet) en 's nachts Middenindenachtrick![]()
nee flapdrol wasdat met greatest hits of niequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dennis Ruyer was beter dan Ruud vind ik.
Je wekker ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hier gaat om 5:45 de radio heel even aan. Meestal staat ie binnen 5 seconden weer uit![]()
Nee man, die deed het van 4 tot 7 bij Ruud voor Ruuddewild.nlquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee flapdrol wasdat met greatest hits of nie
maja ik ben ook nie objectief, ik vind heel 538 sop
jaquote:
Doeiquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:Het gaat me te snel met al die msngesprekken erbij dus ik ben hier weg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja![]()
Het ergste is dat ik er soms niet aan denk dat ik er uit moet en dat ik binnen 30 seconden weer slaap![]()
Die ben ik nou aan het kijken ouwe.quote:
oh was nog vroeger dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee man, die deed het van 4 tot 7 bij Ruud voor Ruuddewild.nl
Dag!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:Het gaat me te snel met al die msngesprekken erbij dus ik ben hier weg
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef stijgende_ster het volgende:
En als ik zeg dat ik nu bier ga halen, wil zeker wel iedereen ineens?
Heyquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Slaap lekker Messengaquote:
Nee hoor, mijn krat is nog niet leegquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Mag ik je helpenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Dit zuigt, ik kan geen mooi plaatje vinden voor een betere avatar![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die ben ik nou aan het kijken ouwe.
Ik zeg doei tegen Gizmorequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker Messenga
[..]
Nee hoor, mijn krat is nog niet leeg
En dan kom je in PUB om betere te vinden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Dit zuigt, ik kan geen mooi plaatje vinden voor een betere avatar![]()
Halloquote:
quote:
Fijn, slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensenik ben terug van de film, er loopt een topic in de klaagbaak : Ga ik eens naar de bioscoop.
En nu ga ik slapen want ik moet morgen werken, ik kwam gewooon ff vaarwel zeggen
Nou, ik had in het vorige deel gevraagd of ik mijn avatar aan moest passen. Ik vind namelijk van wel en was benieuwd wat anderen daar van vonden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En dan kom je in PUB om betere te vinden?![]()
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hadden we dat al niet gezegd?![]()
En hoe was de film?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensenik ben terug van de film, er loopt een topic in de klaagbaak : Ga ik eens naar de bioscoop.
En nu ga ik slapen want ik moet morgen werken, ik kwam gewooon ff vaarwel zeggen
Ik vind em wel sexy eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik had in het vorige deel gevraagd of ik mijn avatar aan moest passen. Ik vind namelijk van wel en was benieuwd wat anderen daar van vonden...
Ik wilde je al eerder helpen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik had in het vorige deel gevraagd of ik mijn avatar aan moest passen. Ik vind namelijk van wel en was benieuwd wat anderen daar van vonden...
Jezelf quote is zooooooquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zal toch heus wel weten wat ik zelf doe ?
Hewwo Lizz-nquote:
Ja ok, maar niet altijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd de eerste die je begroet
Ja manquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef Boeman het volgende:
is trainspotting goed?
Ik quote mezelf niet, Ik quote een ander en wijzig de naamquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef _moder8or_ / Messenga het volgende:
[..]
Jezelf quote is zoooooo
Ja, weet je waaromquote:
okquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Morgen ga ik wel ff kijken of ik een mooi plaatje kan vinden![]()
En ik vind het niet grappigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik quote mezelf niet, Ik quote een ander en wijzig de naamLike this.. snap je ?
Welk rijtje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
welke films zijn het best van dit rijtje
ik heb al op je gestemdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
alvast bedankt iedereen
Underworld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
- The Mexican (R1)
- End of Days (R1)
- Robbie Williams Live at the Albert
- The Majestic
- Underworld (R1)
- The Fifth Element (R1)
- Deuce Bigalow (R1)
- Forrest Gump
- Sleepy Hollow
- Shrek (R1)
- Traffic
- Snatch
- Intwine the P.u.r.e session
- The night before christmas
- Ocean's eleven
- The Big Lebowski
- Trainspotting
- The Fast & The Furious
- Hunted (R1)
- One night @ mc cools (x-rental, R2UK)
- Barend & van Dorp
- Pulp Fiction
- Se7en (R2Uk 2 disc!!!)
- Fight Club
- Man on the Moon
- Star Wars I (Phanton Manace)
- Once up on a time in Mexico (R1)
- Spirited Away
- American Psycho (R1)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
- The Mexican (R1)
- End of Days (R1)
- The Majestic
- Underworld (R1)
- The Fifth Element (R1)
- Deuce Bigalow (R1)
- Forrest Gump
- Sleepy Hollow
- Shrek (R1)
- Traffic
- Snatch
- Ocean's eleven
- The Big Lebowski
- Trainspotting
- The Fast & The Furious
- Hunted (R1)
- Barend & van Dorp
- Pulp Fiction
- Se7en (R2Uk 2 disc!!!)
- Fight Club
- Man on the Moon
- Spirited Away
- American Psycho (R1)
Ik ken er maar 3 vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
Films
editquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welk rijtje?
Pulp Fiction
Trainspotting
?
Ik zou PF nemen
forrest gump blijft goed,quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
- The Mexican (R1)
- End of Days (R1)
- The Majestic
- Underworld (R1)
- The Fifth Element (R1)
- Deuce Bigalow (R1)
- Forrest Gump
- Sleepy Hollow
- Shrek (R1)
- Traffic
- Snatch
- Ocean's eleven
- The Big Lebowski
- Trainspotting
- The Fast & The Furious
- Hunted (R1)
- Barend & van Dorp
- Pulp Fiction
- Se7en (R2Uk 2 disc!!!)
- Fight Club
- Man on the Moon
- Spirited Away
- American Psycho (R1)
en als ik er nou 2 zou uitzoeke, welke moet ik dan samen met PF nog nemen?quote:
Okej. Ik zou mijn dikgedrukte quote lijstje maar es goed bekijken. Dat zijn echt de beste filmsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Boeman het volgende:
- The Mexican (R1)
- End of Days (R1)
- The Majestic
- Underworld (R1)
- The Fifth Element (R1)
- Deuce Bigalow (R1)
- Forrest Gump
- Sleepy Hollow
- Shrek (R1)
- Traffic
- Snatch
- Ocean's eleven
- The Big Lebowski
- Trainspotting
- The Fast & The Furious
- Hunted (R1)
- Barend & van Dorp
- Pulp Fiction
- Se7en (R2Uk 2 disc!!!)
- Fight Club
- Man on the Moon
- Spirited Away
- American Psycho (R1)
Als ik jou zie, altijd goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vermoeid, maar tevreden![]()
En met jou?![]()
Jaaa met dat geile wijfquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Messenga het volgende:
Is The fifth Element een beetje leuk trouwens?
Toch een keer kijken danquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jaaa met dat geile wijfMilja jokovich ofzo. EN bruce willis. Echt wel geile film
Duh.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dan wel Imberr, snop, AL en saaw.
En die neger met een hoge stem. Mên ik moest wel lachen zegquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik jou zie, altijd goed.
Waar zijn die chicks gebleven?
quote:
mischien hebben die op het moment een leven en zijn ze buiten de deurquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm okequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En die neger met een hoge stem. Mên ik moest wel lachen zegMaar et is verder een bloedserieuse film
En ijsmeis en brechtjequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |