Juist omdat JULLIE er niets van zeggen denken ze dat dat een vrijbrief is om hun gang te kunnen gaan tegen het westen. De extremisten denken: "Zwijgen is toestemmen" omdat ze weinig of geen tegengas krijgen uit eigen kamp. Naar de westerse christenhonden, de ongelovigen, luisteren ze sowieso niet, dus jullie zijn de enigen die die mafkezen tot de orde kunnen roepen. Willen jullie dat niet, wordt er al gauw gedacht dat jullie achter hun daden staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er komen genoeg geluiden vanuit de "eigen groep", maar mensen willen deze gewoon niet zien of horen. Ik ben dus gewoon voorstander van het feit om geen enkel (afkeurend) geluid van de eigen groep te laten komen, het is nutteloos en levert niks op, en ik voel me als Moslim niet geroepen om het gedrag van een ander te verdedigen.²
quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef Marietje_34 het volgende:
![]()
Ik schijt op Samir A en dat wijf van 'm. En wat voor zielige plannetjes hij en z'n vrindjes ook bedenken, en waartoe ze ook bereid toe zouden zijn; ik kan dat menneke niet serieus nemen.
Hartstikke gestoord is ie, en ik geloof niet dat hij in staat is om een terroristische aanslag voor te bereiden, laat staan te plegen, zonder dat ie tijdig in de kladden wordt gegrepen.
ja droom lekker verderquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef JohnDope het volgende:
2 spec en de rest, nee het zal goed zijn voor nieuwe politiek.
Ik ben wakker hoor, een aanslag zal de mensen wakker maken die nu over het algemeen de dienst hier uit maken.quote:
Wie zegt dat het een voordeel is als ze ''wakker worden''?quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben wakker hoor, een aanslag zal de mensen wakker maken die nu over het algemeen de dienst hier uit maken.
Dan kunnen we radicale spanningen en of een burgeroorlog voorkomen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een voordeel is als ze ''wakker worden''?
En de VVD, de partij die het al tijden in de regering zit, langer dan elke linkse partij.quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan kunnen we radicale spanningen en of een burgeroorlog voorkomen.
We moeten niet vergeten dat we dit verrotte maatschappelijke klimaat hebben dank zij het pappen, pamperen en nathouden van de linksekerk.
pffff de VVD daar kan ik me totaal niet mee identificeren. Maar alles is beter dan de linksekerk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En de VVD, de partij die het al tijden in de regering zit, langer dan elke linkse partij.![]()
Dan zegt je vorige opmerking iets over jouw. Per definitie deugt er iets niks aan links. En alle politieke partijen zijn stom.quote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
pffff de VVD daar kan ik me totaal niet mee identificeren. Maar alles is beter dan de linksekerk.
ik vervloek links, ik zie ze als landverraders.quote:Op zondag 6 november 2005 03:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan zegt je vorige opmerking iets over jouw. Per definitie deugt er iets niks aan links. En alle politieke partijen zijn stom.![]()
Nee, met jouw komen we er wel. En je wilt echt een discussie aangaan? Daarom post je hier. Om je onvrede te uiten, meer niet?quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik vervloek links, ik zie ze als landverraders.
Als er nu verkiezingen zouden zijn, dan zou ik Wilders stemmen. Verder is er niks anders progressiefs.
Zoals het nu gaat in dit land, kan het niet verder gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, met jouw komen we er wel. En je wilt echt een discussie aangaan? Daarom post je hier. Om je onvrede te uiten, meer niet?
Ga je toch lekker emigreren. Overal tegen aanschoppen maar zelf ook maar iets positief benaderen, ho maar. Ik ga lekker slapen, wordt wakker en weet 1 ding. Ik stem geen Wilders. Laat me grondrechten niet afpakken door zo man. En heb geen oogkleppen op. nu jij nog wakker worden. Slaap ze.quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat in dit land, kan het niet verder gaan.
emigreren? ben je niet lekker ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga je toch lekker emigreren. Overal tegen aanschoppen maar zelf ook maar iets positief benaderen, ho maar. Ik ga lekker slapen, wordt wakker en weet 1 ding. Ik stem geen Wilders. Laat me grondrechten niet afpakken door zo man. En heb geen oogkleppen op. nu jij nog wakker worden. Slaap ze.![]()
misschien moet je dan werkelijk eens een keer links stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat in dit land, kan het niet verder gaan.
En dat is wel enkele tientallen/honderden dode burgers waard?quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan kunnen we radicale spanningen en of een burgeroorlog voorkomen.
We moeten niet vergeten dat we dit verrotte maatschappelijke klimaat hebben dank zij het pappen, pamperen en nathouden van de linksekerk.
Wat heeft links zoal verkeerd gedaan? Waar kan je links, en alleen links, de schuld van geven? Het beleid tijdens paars? Daar zat de VVD in met jouw Wilders. Had hij toen maar meer moeten doen en niet nu fortyun op een slechte manier te immiteren. Is het na paars? daarna zat er alleen maar rechtse regeringen, met Wilders. Dus de laatse 10 iedergeval niet.quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik vervloek links, ik zie ze als landverraders.
Als er nu verkiezingen zouden zijn, dan zou ik Wilders stemmen. Verder is er niks anders progressiefs.
Precies, Nederlanders doden om een ander beleid te krijgen. Eigen inwoners, zeg dan gewoon dat je de rechtstaat niet erkend. Je hebt een raar gevoel van normbesef.quote:Op zondag 6 november 2005 08:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat is wel enkele tientallen/honderden dode burgers waard?
Kun je ook intelligente vragen stellen? Enzo? Wenie? Want terroristen die onschuldige burgers doden, bestaan niet?quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
IS het niet vreemd dat sinds dit kabinet er is, men enkel nog maar spreekt over terroristen?
Die bestonden niet of nauwelijks voor kabinet balkenellende er was nml..
het valt zo op enzo?
wenie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |