dat zou wat zijn eh, staat Jaguarized Smit daar in Thailand een beetje te vertellen wat hij nu draait, stort ineens een gigantische grijze kutlemming op hemquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zou wat zijn eh, staat Jaguarized Smit daar in Thailand een beetje te vertellen wat hij nu draait, stort ineens een gigantische grijze kutlemming op hem![]()
!!
;)!!1!
Een lemming is ook niet groot. Dus doet een lemming er heel erg lang over groot te worden. dus is ie oud. dus is ie grijsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is een lemming niet grijs mijn vrind![]()
Ik ben niet zo scherp meer op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lemming is ook niet groot. Dus doet een lemming er heel erg lang over groot te worden. dus is ie oud. dus is ie grijs
snap je toch
en dan nog: beter een lemming als de bever van sararaats
Wtf serieusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Best wel een smerige gedachte dat die gast 59 is.
je bent zelf 15 manknul!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
Damn, goede beschrijving.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef Herald het volgende:
nou volgens Roellio heeft Chriz2k een mooie zachte huid, fraaie blauwe ogen, lekker kort blond haar, een heerlijk onbehaard lijfje en een gewillig pijpmondje
ik halfquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom hebben de lijpste gekken geen foto's in hun fotoboek? -Angel- niet, tonks niet, Chriz2k niet.
Is die gast echt zo oud?!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
de vraag was niet wat zn cupmaat isquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef Dos37 het volgende:
d
dan hard ik wel dubbel E geantwoordquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de vraag was niet wat zn cupmaat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |