abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:00:06 #1
112372 alyel
love is just an illusion
pi_31970351
aangezien ik mijn leesvaardigheid wil verbeteren zoek ik (enigzins intellectuele) artikelen om te lezen. Weet iemand een goede site waar ik duitse of engelse artikelen kan vinden?
my future seems like one big past...
pi_31971203
Kkrantensites zijn meestal wel oke om te lezen. Ook kan je artikelen lezen bij journaals zoals tagesschau.

The Telegraph is ook goed te lezen. Hier hoef je niet overal voor in te loggen, dus artikelen kan je in zn geheel lezen.

succes iig.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_31971391
Je kunt beter een aantal korte verhalen lezen.

Enkele aanraders zijn:

D.H. Lawrence
Carson McCullers
Angus Wilson
en Alice Walker.

Succes!
pi_31971861
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef alyel het volgende:
aangezien ik mijn leesvaardigheid wil verbeteren zoek ik (enigzins intellectuele) artikelen om te lezen. Weet iemand een goede site waar ik duitse of engelse artikelen kan vinden?
ik weet niet of management je interesseert. Ik heb hier flink wat wetenschappelijke artikelen liggen over van alles en nog wat. Je kan ook op Google Scholar kijken, en zoeken naar iets wat je interesseert. Krijg je gewoon wetenschappelijke artikelen. Loop eens de bieb in en neem een boek over een onderwerp wat je best boeit.
  zondag 6 november 2005 @ 19:15:03 #5
112372 alyel
love is just an illusion
pi_32032851
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:52 schreef boskov het volgende:

[..]

ik weet niet of management je interesseert. Ik heb hier flink wat wetenschappelijke artikelen liggen over van alles en nog wat. Je kan ook op Google Scholar kijken, en zoeken naar iets wat je interesseert. Krijg je gewoon wetenschappelijke artikelen. Loop eens de bieb in en neem een boek over een onderwerp wat je best boeit.
maakt niet uit..
bedankt voor de tips iig
my future seems like one big past...
  zondag 6 november 2005 @ 19:15:50 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_32032877
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')