Daarom kan ik er niks aan doen.quote:
ja heb wel goede tijd gehad hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owjah dat zei je eerst. Maar aan je tekst was te lezen dat het toendertijd wel gezellig was
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemen
Een zeepbel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oh. Ik zei ik niet dat ik em homo vond hoor. Alleen dat ie op sjamai lijkt nou boeiend.
Wat is dat , in je avatar?
donnie darkoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef k-Rin het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te huren?
Hij bedoelde mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben geen homo.
Huh ?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Messenga het volgende:
* Messenga is niet zo blij.
En nee, dat ga ik niet hier vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemen
hij had mij genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt toch wel weer op dat ook brainster achter de meute aanloopt met de nominaties.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef Dagonet het volgende:
<marquee><h2> Blijven we ons wel gewoon normaal gedragen?</h2><marquee>
Bij het pluuke komt best veel kamp. Dat is niet de reden dat ik er niet toe ga hoor maar ik vind het ook best veel lopen vanaf de marktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja heb wel goede tijd gehad hoor
kging ook veel naar t pluuke enzo..mja
ik ga niet meer met die mensen om waar ik altijd mee op stap ging, en waar ik nu ga is het ook leuk
Die code werkt bij mij niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef Dagonet het volgende:
<marquee><h2> Blijven we ons wel gewoon normaal gedragen?</h2><marquee>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |