Lopen 2 cactussen over straat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe es niet zo nep geinsteresseerd.
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?quote:
Dyslectisch ofzo? :pquote:
Hehe, dat denk ik ook al heel lang , maar kvergeet er wa aan te doen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij krijg ik eindelijk een mooie website
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Lopen 2 cactussen over straat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een signature is spang man.
nja ik ben er dus wel mee bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik ook al heel lang , maar kvergeet er wa aan te doen..
Mijn vaste plekkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jahwaar ga je morgen op stap?
Er staat : hier openenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?
Nou nou nou nou nou?
Nee. Dat niet. Maar soms heb ik al moeite om m'n eigen naam te lezen, omdat ik dan half slaapquote:
Zodat et pak niet zo zwaar is om em mee naar huis te nemen omdat hij al het melk eruit heeft gedronken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?
Nou nou nou nou nou?
quote:
metaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vaste plekkenfeesfebrik, meta en soms de nachwach
Hoe stuur je iemand een pm ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Ayaxola het volgende:
Komt een marokkaan bij de fietsenwinkel
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopenquote:
Je bedoelt : komt een Marokkaan bij de kassaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Ayaxola het volgende:
Komt een marokkaan bij de fietsenwinkel
Kan hier niet enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vaste plekkenfeesfebrik, meta en soms de nachwach
Hoe stuur je iemand een pm ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |