Ja heaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Supergaaf.
Je sinterklaasje danst zo schattig![]()
dat is natuurlijk helemaal super, vermaakt voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Film kijken met een biertje erbij![]()
De zee is tof menquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij zo denkalleen ga ik zo naar de zeeverkenners en daar leeft men op dat niveau... en ja, ik zei zeeverkenners, begin maar vast te lachen
Ook maar gejat van Fok! ergensquote:
Was bij gebrek aan inspiratiequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ook maar gejat van Fok! ergens
Ik vind je username wel goed bedacht![]()
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Je gaat iets doen wat je nooit zou doen.
Dat is vernieuwend.
Niet in die zinquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaan
er zijn vast wel andere dingen dan waar jij nu an denktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaan
Ja das van Friends. Chandler Bing adresseerde zijn TV-gids als Chanandler Bongquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Was bij gebrek aan inspiratie
Die van jou vind ik maar wat ingewikkeld![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Geen succes voor mij voor vanavond?Voor mijn keepwerk
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
boeie.. t woord zee komt er in voor.![]()
Succesquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
heeft geen nut om naar maastricht te rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet in die zin
Als in: Ik huur een limo en rij naar Maastricht om daar een plant te kopen. Ofzo
Ah zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja das van Friends. Chandler Bing adresseerde zijn TV-gids als Chanandler Bong![]()
succes moder8orquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |