Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef style het volgende:
[..]
Het viel me gisteren wel op dat de zus van Chantal gewoon blank is. Misschien heeft die een andere vader?
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft een aangeslagen lichaamshouding, ze zich ook ff niets![]()
En Nathalie....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).
Maar bedankt voor je antwoord!
Ze hebben de weekopdracht gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag weer alles gemist
Ah, okay....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hebben de weekopdracht gehaald.
Peking Expressquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi flugeltje![]()
Het gaat nu vooral over de boodschappen
En over een tv programma dat ik niet ken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag te werken weer alles gemist
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Laten we het hopen scanman....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Van mij mag Roel ook best vertrekken. Dom patsertjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site ziet er veelbelovend uit....
Dido 30%
Menno 26%
Roel 10%
Rob 9%
Prima!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candle-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
En Chantal pindakaas met uienquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candlelight-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |