dat ze dat t-shirt aan joost gaven vond ik eerder een teken van "gvd zoon je ziet er niet uit in dat vrouwen topje"quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske tegen Joost: "Pappa en mamma zijn fucking trots op je, ja? "
Oe, wat een valse blik!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, ze is haar gevoel om de camera's in de gaten te houden nog niet verleerd.
[afbeelding]
chantal gaat volgende week veel stemmen krijgen, genomineerd zijn en eruit vliegenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef riri het volgende:
Dido vindt het niet erg dat ze genomineerd staat,ook al was ze door allemaal genomineerd
het is het waarom van de nominatie,die was en is zeker van chantal als een dolk in haar rug steken.
Uit de gesprekken die ik heb opgenomen blijkt ook duidelijk dat er erg veel jaloezie zit bij Chantal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
chantal gaat volgende week veel stemmen krijgen, genomineerd zijn en eruit vliegen
Ze is ook niet zo heel erg blij met de nominatie van Lieske hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef riri het volgende:
Dido vindt het niet erg dat ze genomineerd staat,ook al was ze door allemaal genomineerd
het is het waarom van de nominatie,die was en is zeker van chantal als een dolk in haar rug steken.
Uit de gesprekken die ik heb opgenomen blijkt ook duidelijk dat er erg veel jaloezie zit bij Chantal
ja tuurlijk die vader schaamde zich kapot natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat ze dat t-shirt aan joost gaven vond ik eerder een teken van "gvd zoon je ziet er niet uit in dat vrouwen topje"
Nee. Ik bedoel van vanochtend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.
hehe iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:47 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja tuurlijk die vader schaamde zich kapot natuurlijk
elke x die miet in dat hempie
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even weg, maar was ze nu weer aan het mokken? Kunnen ze weer 'allemaal aan het gas'?
Mooi nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:53 schreef AnTjUh het volgende:
Chantal is dr eigen "mooi" an t maken
[afbeelding]
mja idd, beter houd ze zich lekker afzijdig van chantal en lieske zonder veel over hun te roddelen en trekt ze meer op met menno/roel/nathaliequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef egmo het volgende:
Als Dido zo doorgaat met deze houding gaat dat de komende week niet veel stemmen opleveren
Nou, daarmee is de laatste onduidelijkheid wel uit de weg lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Ik bedoel van vanochtend.
Roel had aan heel veel bewoners gevraagd, dat als ze er uit gestemd zouden worden, ze contact wilden opnemen met zijn ex-vriendin (via zijn oduers geloof ik) om te vertellen dat Roel nog van haar houdt enzo. Dat heeft hij echter niet met Dido besproken of iets over verteld en toen was ze boos. Later was ze weer boos op Menno. Deze had het verteld aan Dido en volgens haar en Roel niet met goede bedoelingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Ferdii het volgende:
kan iemand mij utileggen waarom dido boos is op roel trouwes?
heb ik weer gemist en snap er geen hol van uit de streamverslagen
Vind ik ook zoiets, wat had hij dán moeten doen?quote:Dat heeft hij echter niet met Dido besproken
Toch wel makkelijk zo'n Menno in huis...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel had aan heel veel bewoners gevraagd, dat als ze er uit gestemd zouden worden, ze contact wilden opnemen met zijn ex-vriendin (via zijn oduers geloof ik) om te vertellen dat Roel nog van haar houdt enzo. Dat heeft hij echter niet met Dido besproken of iets over verteld en toen was ze boos. Later was ze weer boos op Menno. Deze had het verteld aan Dido en volgens haar en Roel niet met goede bedoelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |