Dido reageert precies zoals Tan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.
Peter... dit is een doorbraak!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido reageert precies zoals Tan.
Verongelijkt
Misschien is dat wel een natuurlijke reactie, als mensen waar je 24 uur per dag mee leeft, op je stemmen.
Je uitstoten dus eigenlijk.
Tnxquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:
Peter... dit is een doorbraak!![]()
"Tan" reageerde inderdaad ook verongelijkt
Met 3 stemmen is 'uitkotsen' een betere term denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Dido reageert precies zoals Tan.
Verongelijkt
Misschien is dat wel een natuurlijke reactie, als mensen waar je 24 uur per dag mee leeft, op je stemmen.
Je uitstoten dus eigenlijk.
Daarom zegt ze nu al meerdere keren achter ieders rug om dat ze aant gas mogenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij BB
Over Dildo met haar "aan het gas kunnen van medebewoners"
Leuk, heeft Dido net nodig, ook nog een reprimande van BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij BB
Over Dildo met haar "aan het gas kunnen van medebewoners"
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Roel eigenlijk nog een sanctie gekregen voor de fysieke bedreiging van Menno?
Misschien hebben er nog niet genoeg mensen geklaagd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Roel eigenlijk nog een sanctie gekregen voor de fysieke bedreiging van Menno?
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik was er dus niet bij, heb alleen de streamverslagen gelezen en vond het eerlijk gezegd wel een waarschuwing waardig.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.
Mja.
nope.. misschien dat zijn grote broer op het matje is geroepen nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.
Mja.
Dat is precies wat ik bedoel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.
goh zou ze genomineerd zijn of zo??quote:
Ja weet niet, volgens mij is ze boos, wat denk jij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goh zou ze genomineerd zijn of zo??
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja weet niet, volgens mij is ze boos, wat denk jij?
hagelslagquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Coraatje het volgende:
hoe bestellen ze nu? bedoel wat leggen ze nu iedere keer op die lijsten?
dus als er iemand leuk wil doen moet die gewoon een klap op de tafel geven??quote:
maar ze vindt zich wel van haar voetstuk afgelazerd nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteld![]()
En ze is er uiteraard klaar meequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteld![]()
roddelen is heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:35 schreef riri het volgende:
Ik heb het opgenomen dat gesprek en zoals altijd wordt hier veel uit zijn verband getrokken
Roel heeft dat zo helemaal niet gezegd!!
Lekker hé mensen...roddelen om niets en het opblazen van niets
Als je ruzie wil moet je dat doen jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dus als er iemand leuk wil doen moet die gewoon een klap op de tafel geven??![]()
Ik vind het echt wat voor Joostquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je ruzie wil moet je dat doen ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |