abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31969998
Waar is het uitzendingtopic gebleven??
pi_31970036
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jezus man, zoek een woordenboek op: een relatie betekent een band met iemand hebben. Je kunt ontkennen wat je wil maar Dido en Roel zijn al de hele BB met elkaar gelinkt. Ik zeg niet dat ze getrouwd zijn, dat maak jij er bijna van.
Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:50:45 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31970039
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Coos het volgende:
Hier => De reguliere uitzending van vrijdag 4 november.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:50:52 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31970044
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Coos het volgende:
Coos uitzendingstopicloos
Confidence through competence
pi_31970051
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Coos het volgende:

[..]

Wil jij ruzie met mij??

Er is nu genoeg negatiefs over Dido geschreven!!
geen ruzie.
Het is wel weer eens wat anders een dido bash ipv een lieske bash.
Gewoon tot tien tellen of selectief lezen
pi_31970053
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Doordat Menno tegen Dido zei dat Roel hem gevraagd had om Ellen (de ex van Roel) te bellen raakte Dido weer over de zeik op Roel. Daardoor raakten Dido en Roel in gesprek en moest Dido uiteindelijk toegeven dat het haar wellicht zo raakte omdat ze Roel gewoon heel erg leuk vindt...
thnx
pi_31970056
quote:
Oeps....iets te hard doorgeklikt
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:52:18 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31970099
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef lovebear het volgende:

[..]

Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.
ZE CLAIMEN ELKAAR NIEEEEEET.

Even een staaltje woordenverdraaien wordt hier gepresenteerd zeg.

Menno heeft de situatie misbruikt door even te stoken. Aangezien Dido al 4 weken roept er al heel erg klaar mee te zijn, was het voor iedereen overduidelijk dat ze dat nog niet was. Gluiperd Menno maakt hier gebruik van door extra olie erop te gieten en voila, het heeft gewerkt.
Confidence through competence
pi_31970198
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je wel eens op het bezitterige sukkel-gedrag van Roel gelet? Kom op zeg, als iemand anders naar Dido kijkt begint-ie al te piepen over z'n 'mannenregels'.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:56:07 #260
242 Pinball
Electric Monk
pi_31970217
quote:

Caps

Ze claimen elkaar wel. Dido ging over de rooie toen Roel met Linda zoende, heeft ze het weken over gehad. En Roel flipte toen Menno een keer zijn hand bij Dido op haar been legde, en de helft van zijn hekel aan Josti komt door diens geknuffel met Dido.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31970245
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Heb je wel eens op het bezitterige sukkel-gedrag van Roel gelet? Kom op zeg, als iemand anders naar Dido kijkt begint-ie al te piepen over z'n 'mannenregels'.
Ja

Waar komt Roel vandaan eik??
Welke provincie??
pi_31970269
quote:

[..]

Even een staaltje woordenverdraaien wordt hier gepresenteerd zeg.

Menno heeft de situatie misbruikt door even te stoken. Aangezien Dido al 4 weken roept er al heel erg klaar mee te zijn, was het voor iedereen overduidelijk dat ze dat nog niet was. Gluiperd Menno maakt hier gebruik van door extra olie erop te gieten en voila, het heeft gewerkt.
Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.
Hij word boos als iemand anders met Dido ligt of knuffelt heb je zn hoofd dan wel eens gezien.

En t was niet allen Menno met olie op t vuur, ook Chantal en zo
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:59:32 #263
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31970326
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef lovebear het volgende:

[..]

Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.
Hij word boos als iemand anders met Dido ligt of knuffelt heb je zn hoofd dan wel eens gezien.

En t was niet allen Menno met olie op t vuur, ook Chantal en zo
Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31970383
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?
Volgens de regels wel ja, maar BB mag ten alletijde de regels veranderen
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:02:21 #265
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31970418
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31970543
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
Ik had het ook niet gepikt hoor.
Dat agresieve gedrag dat geroddel en zn regeltjes, word je toch ziek van.
Hij verdient het af en toe echt wel, een corigerende pets
pi_31970585
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:08:05 #268
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31970589
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
ik had er ook al lang uitgelegen.. no way dat ik zolang mijn kop zou dichthouden.. Ik had rob, roel, chantel en natuurlijk tanja na hooguit 2 weken al helemaal verrot gekafferd....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31970638
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
Snap je helemaal
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:10:12 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31970668
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:

Mensen zien vaak het verschil niet tussen ambitie en uitsloverij....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31970726
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:

Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:12:14 #272
242 Pinball
Electric Monk
pi_31970741
Lieske vertelt weer eens een suffe 'anekdote', voor zover het die naam waard is, en Chantal, stem druipend van de ironie: "Wat ben ik blij dat je dat even verteld".
Ze had net zo goed kunnen zeggen: Flikker op met je stomme kutverhaal, saaie muts.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:12:19 #273
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31970743
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik hoop echt heel erg dat Menno een keer helemaal losgaat en ze verteld dat hij nou eenmaal liever niet de knatjes eraf loopt zoals dat stelletje volgevreten luie roddelende teringflikkers...

Goedenavond trouwens, fans!
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:13:21 #274
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31970775
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef THB het volgende:

[..]

Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.
klopt.. hij kan nu echt niks meer goed doen... als hij zou vragen of iemand anders ook wat koffie wilt, wordt het uitgelegd als slijmen.. als hij het niet vraagt is hij egoistisch...

Het enige dat hij nog kan doen is stug kaken op elkaar en volhouden.. dit waait weer over, maar dat kan lang duren,....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31970781
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')