Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus man, zoek een woordenboek op: een relatie betekent een band met iemand hebben. Je kunt ontkennen wat je wil maar Dido en Roel zijn al de hele BB met elkaar gelinkt. Ik zeg niet dat ze getrouwd zijn, dat maak jij er bijna van.![]()
Hier => De reguliere uitzending van vrijdag 4 november.quote:
geen ruzie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil jij ruzie met mij??![]()
Er is nu genoeg negatiefs over Dido geschreven!!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doordat Menno tegen Dido zei dat Roel hem gevraagd had om Ellen (de ex van Roel) te bellen raakte Dido weer over de zeik op Roel. Daardoor raakten Dido en Roel in gesprek en moest Dido uiteindelijk toegeven dat het haar wellicht zo raakte omdat ze Roel gewoon heel erg leuk vindt...
Oeps....iets te hard doorgekliktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier => De reguliere uitzending van vrijdag 4 november.
ZE CLAIMEN ELKAAR NIEEEEEET.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.
quote:
Capsquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je wel eens op het bezitterige sukkel-gedrag van Roel gelet? Kom op zeg, als iemand anders naar Dido kijkt begint-ie al te piepen over z'n 'mannenregels'.
Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZE CLAIMEN ELKAAR NIEEEEEET.![]()
Even een staaltje woordenverdraaien wordt hier gepresenteerd zeg.![]()
Menno heeft de situatie misbruikt door even te stoken. Aangezien Dido al 4 weken roept er al heel erg klaar mee te zijn, was het voor iedereen overduidelijk dat ze dat nog niet was. Gluiperd Menno maakt hier gebruik van door extra olie erop te gieten en voila, het heeft gewerkt.![]()
Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.
Hij word boos als iemand anders met Dido ligt of knuffelt heb je zn hoofd dan wel eens gezien.
En t was niet allen Menno met olie op t vuur, ook Chantal en zo
Volgens de regels wel ja, maar BB mag ten alletijde de regels veranderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?
Ik had het ook niet gepikt hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
ik had er ook al lang uitgelegen.. no way dat ik zolang mijn kop zou dichthouden.. Ik had rob, roel, chantel en natuurlijk tanja na hooguit 2 weken al helemaal verrot gekafferd....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
Snap je helemaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Mensen zien vaak het verschil niet tussen ambitie en uitsloverij....
Ik hoop echt heel erg dat Menno een keer helemaal losgaat en ze verteld dat hij nou eenmaal liever niet de knatjes eraf loopt zoals dat stelletje volgevreten luie roddelende teringflikkers...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Mensen zien vaak het verschil niet tussen ambitie en uitsloverij....
klopt.. hij kan nu echt niks meer goed doen... als hij zou vragen of iemand anders ook wat koffie wilt, wordt het uitgelegd als slijmen.. als hij het niet vraagt is hij egoistisch...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef THB het volgende:
[..]
Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |