ahaaaaaaaaquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Sleevelength = van de kraag tot onderaan de mouw
Sleeve from armpit = van de oksel-/schoudernaad tot onderaan de mouw
Oftewel, je moet even vanaf de kraag meten
Omdat mijn halve garderobe uit A&F bestaatquote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef Billy_Mack het volgende:
ahaaaaaaaahoe weet jij dat als ik vragen mag? hoe weet ik of dat ook op A&F van toepassing is?
ik vind je body warmer zo sweetquote:Op zondag 20 november 2005 19:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omdat mijn halve garderobe uit A&F bestaat![]()
maand geleden zoietsquote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef Billy_Mack het volgende:
hoe lang is de vorige inkoopactie geleden?
zou zeer mooi zijn ik ga de site alvast effe overkijkenquote:Op maandag 21 november 2005 18:09 schreef ook_gek het volgende:
he ik beloof niks he. Het is afhankelijk van Steijn. Heb het er wel even met hem over gehad![]()
Snap nou niet wat dit met A&F te maken heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef Billy_Mack het volgende:Met je beste vrienden een biertje pakken in een A&F shirt terwijl je naar Donovan Frankenreiter luistert
quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef Billy_Mack het volgende:Met je beste vrienden een biertje pakken in een A&F shirt terwijl je naar Donovan Frankenreiter luistert
dat bovenste vest is erg tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:20 schreef Steijn het volgende:
Mijn favorieten van die moment (niet zoveel eigenlijk):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wel een hele verkapte manier van een topic omhoog kicken.quote:
Ik hoorde van Steijn dat dat niet mag. Helaas dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef Judah het volgende:
Met een volgende actie wil ik ook wel meedoen, als dat mag uiteraard
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verkapte manier van een topic omhoog kicken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |