Erg mooi dezequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:20 schreef Steijn het volgende:
Mijn favorieten van die moment (niet zoveel eigenlijk):
Heel vaak is het ook gewoon nieuw, moet je gewoon even op de advertentie kijken. Ikzelf ga ook Abercrombie kleding verkopen op eBay, voorlopig wordt het alleen dames kledingquote:Op zondag 6 november 2005 22:12 schreef Speth het volgende:
Ik zou echt nooit kleren van Ebay kopen eerlijk gezegd... Tweedehands, wie weet wie het gedragen heeft of wat er mee gebeurd is.
Een broek kopen vind ik altijd tricky. Heb het zelf 2 keer gedaan en beide keren bleek het toch niet mijn maat te zijn. Maar goed, in de winkel kun je ook niet altijd vertrouwen op dezelfde maat, dus dat is mijn tipquote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
Ok, ik wil een mooie broek via ebay kopen. Wie heeft wat goede tips, waar naar te kijken etc.
hm, zie net dat ik het dus niet voor elkaar krijg om een foto te plaatsen...oepsquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:00 schreef mirannie het volgende:
[[url=silk hoodie A&F]afbeelding[/url]]
deze heb ik pas gekocht, vind 'm echt super
Dat eerste ding is mooi, maar die staat bij de jassen toch? Hij lijkt mij niet echt waterdicht...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:20 schreef Steijn het volgende:
Mijn favorieten van die moment (niet zoveel eigenlijk):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
check.. komt vnv of morgen, moet eerst trainen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:40 schreef Molluck het volgende:
fotooow
baggerquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Vet, ik hem m'n vest binnen.. Sorry ook_gek maar hij zit erg goed, hij is niet lang maar kan net.. En hij is echt erg mooi.
Ik heb trouwens wel die opdruk op de (hoge) kraag zoals op de afbeelding..
Valt mee.. Foto verneukt natuurlijk de kleuren he, op die foto van de site lijkt t wel veel donkerder en de opdruk ziet er iets anders uit(in t echt lijkt het wel meer daarop, op mijn foto zie je dat niet echt terug)quote:Op woensdag 16 november 2005 13:27 schreef Molluck het volgende:![]()
![]()
Maar de details wijken nogal af van de A&F site
Ik vind hem er eerlijk gezegd een beetje goedkoop uitzien. En is het niet raar dat het prijskaartje niet aan het label zit?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net wakker![]()
[afbeelding]
t gaat om t vest hequote:
maak eens een foto als je die aan hebt. Ik vind hem echt helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef Coconut het volgende:
Deze heb ik mezelf maar vast cadeau gedaan voor Sinterklaas![]()
[afbeelding]
Met dank aan amokjeeh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |