Op een wel heel artistieke wijze dan...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Zijn t niet een "A" en een "F" die in elkaar overlopen/door elkaar lopen ofzo.. dat dacht ik tenminste..
gaafquote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Coconut het volgende:
Nog even een leuk jogging-/huispak gewonnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh deze vind ik erg erg leuk voor me zelfquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Op deze wel iig(die ik nog niet binnen heb)
[afbeelding]
Is 'ie niet veel te groot?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:18 schreef VrijeVal het volgende:
nog wat fotos![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt een beetje zo, omdat ik mezelf op de foto zet.. maar 't is een L.. zeker niet te groot..quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb een goeie smaak hequote:
To mow somebody's lawn, denk ik. Daar kan je toch wel iets uit opmaken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:10 schreef Molluck het volgende:
Weet iemand wat de uitdrukking 'To Mow sbd Lawn' betekent?
"I mow your moms lawn" Ik maai haar gazon, maar ik denk niet dat dat de betekenis is die hier bedoeld wordt.
Dat je het schaamhaar van de moeder van iemand anders geschoren hebt.quote:Op maandag 14 november 2005 15:10 schreef Molluck het volgende:
"I mow your moms lawn" Ik maai haar gazon, maar ik denk niet dat dat de betekenis is die hier bedoeld wordt.
Leuke hoodie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Coconut het volgende:
Ik krijg deze binnenkort binnen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |