Volgens mij New With Tagsquote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
oja, misschien ff domme vraag he... ook redelijk offtopic, maar wat betekend NWT? Staat vaak bij het item op ebay.. iets met 'nooit gedragen(never worn tshirt)' ofzo?
Ok, bedankt.. leuke avater trouwensquote:
Bij mij gigantischquote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef postman het volgende:
iemand ervaring met de jassen (outerwear) van A&F? vallen ze groter of juist kleiner.
had even mailtje gestuurd.. het is op de post gedaan..quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef yok het volgende:
ja, dan wachten ze totdat ze het binnen hebben of wachten op jou op een bevestiging van dat je het betaald heb. Als ze het hebben opgestuurd krijg je een bericht.
En anders stuur je toch even een emailtje naar ze?
wat had je ook alweer besteld?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb het binnen.
Echt supermooi.
Alleen is die capuchon aan die trui 3 lagen dik en echt megazwaar. Zit ook een beetje gek.
Maar op m'n nieuwe vestje ben ik nu al gek.
die is mooi...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Coconut het volgende:
Ik krijg deze binnenkort binnen
[afbeelding]
ik heb hem binnenquote:Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef Mdk het volgende:
Leuke kleding van Abercrombie & Fitch
Zag toevallig 1 pagina terug ook al iemand die zo'n muts had gekocht, ik heb toevallig vorige week de blauwe uitvoering gekocht
[afbeelding]
dus de mouwen zijn te lang en het vest zelf te kort? bedoel je dat zo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
deze net binnen gekregen.. gaaf ding.. maar t model is niet erg lang.. had een L maar de mouwlengte had echt niet langer gemoeten..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Coconut het volgende:
Ik krijg deze binnenkort binnen
[afbeelding]
Kan je er een foto van maken? Ben benieuwd hoe die er 'in het echt' uitziet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
deze net binnen gekregen.. gaaf ding.. maar t model is niet erg lang.. had een L maar de mouwlengte had echt niet langer gemoeten..
Ebayquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef Molluck het volgende:![]()
![]()
![]()
Supermooi, hoe kom je er aan? Ik kan hem niet (meer) op de site van A&F vinden
Nouja beetje wazig foto.. heb hier niet echt goed licht.. morgen komt er wel even een beterequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kan je er een foto van maken? Ben benieuwd hoe die er 'in het echt' uitziet..
Ik weet ook niet precies wat er bij mij op staat? Ik heb dat logo ook nog niet echt kunnen ontcijferenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef darkie_blue het volgende:
[afbeelding]
Heb deze binnen, alleen er zit bij mij geen stiksel (hert of eland?) op de kraag, maar voor de rest hetzelfde als op de foto.
Zijn t niet een "A" en een "F" die in elkaar overlopen/door elkaar lopen ofzo.. dat dacht ik tenminste..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat er bij mij op staat? Ik heb dat logo ook nog niet echt kunnen ontcijferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |