abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32043136
Idd.. Ebay is betrouwbaar. Vooral bij de grotere verkopers met een (zeer) goede rating.. Stel dat iets nep is, dan lees je dat van te voren ook wel bij de reacties van kopers. Het risico is gewoon erg klein dat het een miskoop is.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32047769
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
oja, misschien ff domme vraag he... ook redelijk offtopic, maar wat betekend NWT? Staat vaak bij het item op ebay.. iets met 'nooit gedragen(never worn tshirt)' ofzo?
Volgens mij New With Tags .
pi_32049072
quote:
Op maandag 7 november 2005 07:56 schreef Slofsky het volgende:

[..]

Volgens mij New With Tags .
Ok, bedankt.. leuke avater trouwens
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32062361
iemand ervaring met de jassen (outerwear) van A&F? vallen ze groter of juist kleiner.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_32063677
Ok, ik wil een mooie broek via ebay kopen. Wie heeft wat goede tips, waar naar te kijken etc .
slettebak [@] gmail.com
pi_32067633
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef postman het volgende:
iemand ervaring met de jassen (outerwear) van A&F? vallen ze groter of juist kleiner.
Bij mij gigantisch . Normaal heb ik een XL, voornamelijk voor mijn armen, maar de verkoper raadde me al een L aan. Hier zijn de mouwen echt goed, misschien wat aan de grote kant zelfs .
  maandag 7 november 2005 @ 21:48:14 #58
8875 Mdk
Smart-ass
pi_32070062
Leuke kleding van Abercrombie & Fitch
Zag toevallig 1 pagina terug ook al iemand die zo'n muts had gekocht, ik heb toevallig vorige week de blauwe uitvoering gekocht

Latest releases: http://www.dekooker.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:16:14 #59
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_32075352
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef yok het volgende:
ja, dan wachten ze totdat ze het binnen hebben of wachten op jou op een bevestiging van dat je het betaald heb. Als ze het hebben opgestuurd krijg je een bericht.

En anders stuur je toch even een emailtje naar ze?
had even mailtje gestuurd.. het is op de post gedaan..
normaliter word er nooit een bevestigingsmailtje gestuurd werd teruggeschreven..
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_32076033
Ik heb het binnen.
Echt supermooi .
Alleen is die capuchon aan die trui 3 lagen dik en echt megazwaar. Zit ook een beetje gek.
Maar op m'n nieuwe vestje ben ik nu al gek .
-
pi_32081299
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb het binnen.
Echt supermooi .
Alleen is die capuchon aan die trui 3 lagen dik en echt megazwaar. Zit ook een beetje gek.
Maar op m'n nieuwe vestje ben ik nu al gek .
wat had je ook alweer besteld?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_32084583
Ik ben alweer een beetje van A&F af.. ik vind dat ze de laatste tijd niet echt mooi spul hebben
Ik hou sowieso niet zo van winterse kleren en bijbehorende kleuren, maar ik heb mooiere wintercollecties gezien..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32085109
Ik krijg deze binnenkort binnen
amokaapjeeh O+
pi_32085168
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
die is mooi...
pi_32086650
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef Mdk het volgende:
Leuke kleding van Abercrombie & Fitch
Zag toevallig 1 pagina terug ook al iemand die zo'n muts had gekocht, ik heb toevallig vorige week de blauwe uitvoering gekocht

[afbeelding]
ik heb hem binnen
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:28:39 #66
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_32087960

deze net binnen gekregen.. gaaf ding.. maar t model is niet erg lang.. had een L maar de mouwlengte had echt niet langer gemoeten..
pi_32088158
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
deze net binnen gekregen.. gaaf ding.. maar t model is niet erg lang.. had een L maar de mouwlengte had echt niet langer gemoeten..
dus de mouwen zijn te lang en het vest zelf te kort? bedoel je dat zo?
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:23:13 #68
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32089347
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]

Supermooi, hoe kom je er aan? Ik kan hem niet (meer) op de site van A&F vinden
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32089424
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
Kan je er een foto van maken? Ben benieuwd hoe die er 'in het echt' uitziet..
pi_32089480
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef Molluck het volgende:

Supermooi, hoe kom je er aan? Ik kan hem niet (meer) op de site van A&F vinden
Ebay
amokaapjeeh O+
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:08:09 #71
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_32092230
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:25 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Kan je er een foto van maken? Ben benieuwd hoe die er 'in het echt' uitziet..
Nouja beetje wazig foto.. heb hier niet echt goed licht.. morgen komt er wel even een betere

ehm de mouwlengte is perfect.. maar denk dat ik gewoon even aan het korte model moet wennen..
pi_32096431
Heeft er iemand een van deze sweaters/jassen:

Wil hem halen, maar kweet niet of het een 'warme' sweater is of meer een dunne trui.

Zoja, kan je dan aub een foto ervan plaatsen. Want ik merk dat al die foto's op het net van die A&F kleding anders uitziet dan in het echt?
pi_32099141

Heb deze binnen, alleen er zit bij mij geen stiksel (hert of eland?) op de kraag, maar voor de rest hetzelfde als op de foto.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:28:40 #74
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32099412
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef darkie_blue het volgende:
[afbeelding]
Heb deze binnen, alleen er zit bij mij geen stiksel (hert of eland?) op de kraag, maar voor de rest hetzelfde als op de foto.
Ik weet ook niet precies wat er bij mij op staat? Ik heb dat logo ook nog niet echt kunnen ontcijferen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32099524
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:28 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik weet ook niet precies wat er bij mij op staat? Ik heb dat logo ook nog niet echt kunnen ontcijferen
Zijn t niet een "A" en een "F" die in elkaar overlopen/door elkaar lopen ofzo.. dat dacht ik tenminste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')