Eigenlijk vrij simpel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef mikey99 het volgende:
klopt idd tom,
mij is het nu geluktben nu bezig met de plaatjes erin te gooien,
alleen andere zenders, zoals tmf, en the box erin gooien wil ik ook
mssn korte uitleg?
Kanalen die tvgids.nl niet weergeeft, kun je met deze tvgids plugin ook niet weergeven, omdat ie de info direct uit die pagina 'knipt en plakt'quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef mikey99 het volgende:
Als ik nu The box en TV noord holland wil toevoegen? hoe noem ik die dan? want die staan niet in deze link: http://www.tvgids.nl/nustraks/index.php?uur=-1&minuut=-1&datum=&volledig=1
Ziet er strak uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef frizti het volgende:
Mijn tvgids met samurize:
[afbeelding]
In plaats van het tvgids script gebruik ik pagescraper plugin om de info van tvgids.nl te halen.
Nee, helaas. Als ze niet op die pagina staan kan dit script ze niet ophalen. Als er een pagina bestaat met een overzicht nu&straks waar meer zenders op staan wil ik best een poging wagen een script te klussen wat het wel ophaalt...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:51 schreef mikey99 het volgende:
de zenders worden wel weergegeven op de site, alleen niet in dat overzicht wat je gepost hebt, ik kan ze er dus niet in weergeven?
Nice work!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:58 schreef mikey99 het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05483/tvgids.png]afbeelding][/url]
Met enorme hulp van Tom, thnx![]()
En waar voer je dat in dan?,ik zie niks in konfabulator staanquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Met een willekeurige rss reader. (konfabulator en/of samurize)
Daar gooi je als bron: http://rss.fok.nl/feeds/nieuws
Dat zijn de headlines.
Dan heb je twee keer 1024*1024quote:
Rechtsklikken op de widget in kwestie (misschien eerst even f8 drukken, afhankelijk van je doorklik-instellingen) en dan kiezen voor widget voorkeuren. Het zal per widget verschillen, maar mijn nieuwsticker heeft een tabblad 'news feeds'. Vaak kan het ook gewoon bij 'General'.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En waar voer je dat in dan?,ik zie niks in konfabulator staan
Heb je 'Niveau' ook op 'Onderaan' gezet. Als ie op normaal staat krijg je gewoon schermgedrag en verdwijnt de widget dus ook als je 'show desktop' drukt.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef kut_klo0n het volgende:
Leuk programma, heb mn desktop een beetje opgevrolijkt.
Maar soms zijn de widgets geminimaliseerd als ik ff op
internet ga. Is er een mogelijkheid om dit te voorkomen?
(heb ze allemaal gelocked)
Ja gelukt bedanktquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:59 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Rechtsklikken op de widget in kwestie (misschien eerst even f8 drukken, afhankelijk van je doorklik-instellingen) en dan kiezen voor widget voorkeuren. Het zal per widget verschillen, maar mijn nieuwsticker heeft een tabblad 'news feeds'. Vaak kan het ook gewoon bij 'General'.
Verander gewoon het een en ander in het script en het lukt wel.:quote:Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nee, helaas. Als ze niet op die pagina staan kan dit script ze niet ophalen. Als er een pagina bestaat met een overzicht nu&straks waar meer zenders op staan wil ik best een poging wagen een script te klussen wat het wel ophaalt...
1 |
1 |
Ik vermoed dat je je bestandslokatie niet goed hebt staan, of dat het bestand de verkeerde naam heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:26 schreef onderjas het volgende:
Bij mij komt er deze fout melding:
[Error} Ongeldige bestandsnaam of -nummer
In TVGisds.vbs (TVGids)
Line 51, colmn 8
In line 51 staat:
Set WriteTVGuide = FileSystem.CreateTextFile(TVGuideFile, True)
En ik weet niet hoe ik het gedoe in serious samurize op mijn desktop moet zetten.
Maar op die pagina staat bijv. 'The Box' ook niet....quote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Verander gewoon het een en ander in het script en het lukt wel.:
[ code verwijderd ]
En
[ code verwijderd ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |